Diep decolleté

Hey allemaal,

ik dacht altijd wel dat ik er leuk uit zag maar ben dr vandaag achter gekomen dat er een groepje jongens had gezegd dat ze me een slet vonden en dat ik ‘makkelijk te pakken was’. Ik ben veertien btw. Maar dat vonden ze omdat ik vaak shirts draag met een laag uitgesneden hals, en dus een diep decolleté. I know, haters gonna hate, en ik wil me er ook niks van aan trekken maar dat lukt me dus niet. Het zit me eigenlijk best wel dwars en vraag me af wat jullie vinden van zo’n laag uitgesneden hals

Thaaaaaanks xx’ :hugs:

Naja ligt er een beetje aan hoe laag…
Maargoed ookal zit het toch je navel, dan is het alsnog kut van ze om te zeggen ofcourse. Maar je hebt wel verschil in een subtiel decollete of dat je tieten er bijna uitvallen :slightly_smiling_face:

Met veertien jaar een beetje overdreven ja. Maar je moet aantrekken wat je leuk vindt

Tja bepaalde kleding kunnen mensen wel bepaalde ideeen geven. Alsnog moet je wel lekker zelf aan doen wat je wil, maar misschien moet je erbij nadenken hoe je jezelf wilt presenteren en hoe je kleding daaraan bijdraagt.

Ik vind gewoon dat je moet dragen wat jij leuk vindt.
Ik heb soms ook een rokjes aan die sommige mensen te kort vinden maar daar trek ik me ook niets van aan.

Je moet je af gaan vragen wat je er zelf van vindt. Maarja je vraagt het nu dus aan ons: ik vind het persoonlijk niet positief overkomen als iemand zo’n decolleté heeft, omdat je dan meteen zo’n beeld bij die persoon krijgt.

Het is inderdaad wel wat stereotyp. Draag wel gewoon wat je leuk vind, maar hou het gepast (vooral op school, wij mogen dat niet eens namelijk haha). Het kan mooi zijn, behalve als je een dikke streep hebt ipv zo’n V. En bij veel celebs met een heel laag uitgesneden hals met hangborsten denk ik echt waarom…

Ik vind dat je gewoon moet dragen wat je wil. Ik weet niet hoe laag uitgesneden jouw shirts zijn, maar ik vind het over het algemeen wel kunnen. Je moet er wel rekening mee houden dat je dan opmerkingen krijgt of rare blikken, maar dat wat die jongens zeggen vind ik ook een beetje te ver gaan.

Ik vind het altijd wanhopig en ordinair, zeker als je pas 14 bent.

Is het raar dat ik vind dat de grootte van je voorgevel er ook een rol bij speelt?
Toen ik 14 was had ik bijna niks, en als je niet zoveel hebt vind ik een laag decolleté al veel minder ‘wanhopig’ staan dan wanneer je een D-cup hebt (niet dat het bij een D altijd wanhopig is, maar you get the point.)

Aan de andere kant: wat verstaan we hier onder een laag decolleté? Op je veertiende vind ik niet dat je alles al hoeft te laten zien, of dat nu veel of weinig is. Maar misschien valt het wel mee. Die jongens zijn denk ik dezelfde leeftijd als jij en dan beginnen de hormonen op te spelen en gaan hun gedachten ongeveer ‘seksseksseks’. Dus misschien zijn ze gewoon kinderachtig bezig en kun je die opmerkingen meer aan hun hormonen wijten dan aan jouw lage decolleté.

Draag kleding die jezelf leuk vind en fuck derest! xx

Een beetje decollete vind ik mooi, maar niet dat het lijkt dat je borsten bijna uit je shirt vallen. En voor iemand van 14 vind ik dat al helemaal niet kunnen.
Ik vind het wel onzin dat je dan gelijk een slet wordt genoemd.

Als jij je er nooit aan hebt gestoord, is er niks mis mee toch? Als je het maar niet doet om aandacht te trekken. Ik heb dit ook wel eens van mensen gehoord aangezien ik zelf ook vaak lage topjes draag. Maar whatever, ik heb een vriend en vind het op die manier mooi punt uit. Ik hou gewoon niet van die hoge kragen. Als je tieten er maar niet uitvallen kan het prima hoor!

Wat is je cupmaat? dat hangt er namelijk ook best vanaf

ik vind het sowieso lelijk :")