diefstal, wat te doen, iemand tips of ervaringen?

Beste meiden,

ik wist niet waar dit onder valt dus vandaar dat ik het onder school heb gedaan omdat er volgens mij geen werk bijstond.
Vorige keer is er iets gestolen van mij op het werk. Wat kan ik hier aan doen? Behalve aangifte bij de politie dan. Dus wat kan ik doen zelf op het werk, of wat kan mijn leidinggevende doen? Kan zij iets doen?
Heeft iemand hier ervaringen mee?

Alvast heel erg bedankt!

Zijn er camera’s? Wel aangeven op het werk en kijken of de beveiliging dan de beelden kan nakijken

Wat is er gestolen en waar lag het? Hebben jullie geen kluisjes? Bij ons is het eigen verantwoordelijkheid.

Hey meiden, bedankt voor jullie reacties. Omdat het de eerste werkdag was voor mij mocht ik nog geen kluisje, dus ik had het achtergelaten bij een kamer achter de receptie. Ik ging langs voor camerabeelden maar er zit geen camera in de kamer. Misschien dat ik, als ik weer langs ga, kan vragen of er een camera is voor de kamer zodat ik kan zien wie er in en uit is gelopen.

telefoon is gestolen

Ik zou ze er op aanspreken dat het eigenlijk wel hun schuld is, aangezien werknemers normaal een kluisje krijgen

Ja idd, ga ik zeker doen!

Ja wat hierboven is geschreven zijn hele goede opties. Je leidinggevende toch aanspreken en aangeven dat je aangifte gaat doet. Want wie kan er bij die plek? Alleen collega’s of ook andere mensen van buitenaf?

Alleen personeel kan er bij die plek.

Ik heb allaaang al aangifte gedaan. Mijn leidinggevende weet het nog niet blijkbaar, aangezien ze niet reageert op mijn mails. Vandaag was ze vrij. De andere, ik denk ook leidinggevende of assistent leidinggevende? die weten het wel maar of ze er iets mee gaan doen weet ik niet.

Lekker is dat, eerste werkdag meteen telefoon weg. Ik zou duidelijk maken dat een van de werknemers daar dus in staat is te stelen.

Ja idd!