Die stomme onzekerheid

Gisteren was ik 's avonds met een jongen die ik wel zie zitten.
Alle kleine stomme sullig dingetjes die ik zei of “verkeerd” deed in mijn ogen flitsen door mijn hoofd en ik word er helemaal gek van. Ik vond het erg gezellig en hij moest ook vaak om me lachen. Later op whatsapp deed hij ook gewoon okay, niet kortaf of iets.

Toch waren dingen, waarvan ik dacht “WAAAAROM, WAA-ROM?!” Hebben jullie dat ook weleens gehad?

Dat heb ik super vaak gehad. Spreek wat vaker af & zorg dat de sfeer wat relaxter wordt, dat helpt een hele boel :slightly_smiling_face: En wees alsjeblieft niet te perfectionistisch. Als hij jou ook ziet zitten, vallen dat soort dingen hem echt niet op!
Succes, x

Dat heeft iedereen.
Die jongen zijn die dingetjes waarschijnlijk niet eens opgevallen. Zit gewoon in je hoofd.

Oh, dit heb ik veel te vaak :’)
En dan later voel ik me een compleeete idioot, maar het valt hem wss niet eens op…

Herkenbaar ja.

Heel erg herkenbaar ja.

Jup, herkenbaar. Gewoon laten gaan en er niet te veel over nadenken. Daar is het leven te kort voor. Wees jezelf en dan komt het allemaal goed.

Ohja dit herken ik zo erg.
Dan zeg ik van die súperstomme dingen waarvan ik meteen denk dat hij op mij af zal knappen. Maar hij merkt het waarschijnlijk niet eens.
En bedenk dit goed: Een jongen moet je leuk vinden zoals je bent, en dus ook je foutjes voor lief nemen. Als ik jou zo hoor heeft hij je dingetjes niet eens opgemerkt en vind hij je er niet minder leuk om :wink:, maak je maar niet zo druk, je bent leuk zoals je bent!

Zó herkenbaar ja, zit ik met de jongen die ik leuk vind te praten, kraam ik er allemaal onzin uit. En gelijk daarna denk ik, oh shit, wat heb ik nu weer gezegd… -.-’

Maar ach, waarschijnlijk merkt die jongen het meestal niet eens. :slightly_smiling_face:

Haha zeer herkenbaar! Als ik het teruglees , denk ik ook jezus wat zei ik dat aanstellerig :’) terwijl ik niet zo over wil komen. Bweh ik haat die onzekere tussenperiode :stuck_out_tongue:

Herkenbaar! Vooral als ik niet zeker weet wat hij van me vindt enzo.