die stap zetten of niet?

Ik heb nu al een tijdje “iets” met een jongen alleen woont hij een beetje ver.
Donderdag komt hij misschien en ik wil eigenlijk iets verder gaan dan zoenen (dat heb ik hem natuurlijk niet gezegd)
Want hij wilt dat juist nog NIET. Ook is hij erg verlegen dus ik zal telkens de eerste stap moeten zetten
Ik weet niet wat ik moet doen want wil het eigenlijk best graag, ik ben bang dat als ik het toch een beetje probeer v bijvoorbeeld strelen enzo hem weg jaag en dat hij dan niets meer wiltt
Als hij niet zo ver woonde zou ik er wel mee wachten maar hij woont ver weg en afspreken gaat niet zo gemakkelijk :frowning_face:

Help me pleaseee
Xxxx

Dit ^
Je moet iemand niet dwingen, als hij er nog niet klaar voor is, moet je dat accepteren.

^Eens met hierboven. Gun hem gewoon zijn tijd. Weet je ook waarom hij het nog niet wil? Is hij er nog niet klaar voor, heeft hij er gewoon geen behoefte aan, is hij streng gelovig? Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Ja klopt ik ben het met jullie eens
Hij is gelovig maar hij mag ook niet drinken enz maar dat doet hij ook.
We zijn beide 16

Maar je zegt dat hij het niet wilt en als hij dat ook uit respect naar zijn geloof toe doet, vind ik al helemaal dat je het moet accepteren. Maar het blijft jou keuze, hoewel als ik hem bij mij zou willen houden, zou ik hem de tijd gunnen (:

Hij wil het niet, doe het dan ook niet.
Zou jij het fijn vinden als jij het niet zou willen maar hij probeert het toch…?

Als je respect voor hem hebt doe je het niet. Wacht gewoon tot hij het ook wilt dan is het voor beide fijner…

Jullie hebben ‘‘iets’’ én hij wil niet

Perfecte ingrediënten voor een avondje ketsen!

Dit! En dadelijk komt er bijvoorbeeld zo’n ongemakkelijk moment en dat wil je natuurlijk ook niet!

Inderdaad ja -.-"

Als jullie gewoon een normale relatie hebben kan je hierover praten.

Dit. En omdat jullie ver bij elkaar vandaag wonen, betekent dat nog niet dat je het dan meteen moet gaan doen als je hem ziet. Helemaal als hij niet wil.