die site waar je schrijfstijl wordt beoordeeld?

Okey heeel stom om hier een topic over aan te maken, maar ik hoop dat iemand me kan helpen het te vinden want ik vind echt geen andere manier.

Vorige week was er dus een reclame/melding op de radio dat er de mogelijkheid was om gewoon een tekst die je geschreven hebt in te sturen op een site, waar vervolgens je schrijfstijl beoordeeld zou worden. (aan de hand van het vergelijken van je woordkeuze, zinsbouw, beeldspraak met die van gerennomeerde nederlandse schrijvers. ) En dan kreeg je er een schrijver uit waar jouw schrijfstijl het meeste op leek.

Ze zeiden die site er dus bij, maar die ben ik natuurlijk vergeten en ik kan hem ook niet vinden via google.

Weet iemand waar ik het over heb?

thank youu xx

Ik heb geen idee, up.

eeeeeh die heb ik ook gehoord.
ben vergeten hoe die site heet :frowning_face:

Ik weet niet, maar zou het wel willen weten. Up!

misschien kan je het vinden op google?

up

sheiße

Ik denk -weet niet zeker- dat je deze bedoelt: http://iwl.me/
Maar het is wel Engels -hoewel hij er geen problemen mee heeft als je er Nederlandse teksten laat analyseren.

Hm, persoonlijk geloof ik niet dat hij de ‘waarheid’ zegt, maar het is natuurlijk altijd funny om het gewoon te proberen.^^

Ik schrijf btw als Stephen King. Haha, nou als ik érgens niet goed in ben dan is het wel thrillers schrijven, maargoed X]

Oh wacht, nu schrijf ik ineens als Mark Twain -heb een ander verhaal geprobeerd.
*ligt plat*

Uhm, okay… ^^

Oh, wacht. Het is een Engelse site, dus waarschijnlijk is het niet de site die je zocht. Hm, dan weet ik het niet. ;]

Ik als J.K. Rowling.
Vét compliment :grinning:

Ik schrijf ook als Mark Twaine???

Stephenie Meyer :grin:

Yay, een schrijfgenoot X]

Hahaha, wat een feest.

ik heb delen van mijn verhaal (koude handen) ingevoerd, bij het proloog kreeg ik J.D. Salinger en bij h1 had ik MArk Twain:P Raar:P

william shakespear :stuck_out_tongue:

J.K. Rowling [:

ik schrijf net als chuck palahniuk :grinning: fight club ftw!

Lol. Bij mij kwam Dan Brown en ik kwam gelijk erachter dat hij iets met the Illuminati te maken heeft (hij schrijft boeken over hen denk ik). Echt typisch ik xD

I write like
Isaac Asimov

Who?

Edit:

Isaac Asimov (Petrovitsji, 2 januari 1920 – New York, 6 april 1992) was een Amerikaans schrijver en biochemicus. Hij was een zeer succesvol en vruchtbaar auteur van sciencefiction en van populair-wetenschappelijke boeken voor het grote publiek. Hij heeft ongeveer 500 publicaties op zijn naam. Fans noemen hem nog steeds liefkozend The Good Doctor. Hij behoort samen met Arthur C. Clarke en Robert Heinlein tot de ‘Grote Drie’ van de sciencefictionschrijvers in de vorige eeuw.

Best een compliment