Die prachtige witte benen.

Zelf heb ik echt enorm witte benen,
ik meen het ze geven bijna licht.
Daarom doe ik ook bijna nooit rokjes of korte broekjes aan, alleen als ik in de tuin lig. Alle meisjes om me heen zien er altijd super mooi egaal bruin uit!

Hoe doen jullie dat?xD
Zonnebank of gewoon spul of word je gewoon snel bruin?

Ik word snel bruin, misschien is het een idee om onder de zonnebank te gaan?

hmmm, ik word snel bruin,
maar koop gewoon een goede zelf bruiner, en factor 30 zonnebrandcrème en ga dan in de zon liggen.
of in de zonnebank, maar niet te lang.

Ja dat dacht ik ookal maar dat ziet er gauw zo nep uit, helpt dat echt? ( Ervaring?)

Ik ben ook melkflesachtig…
Maarja…
Panty ;]
En anders zelfbruining - Maar dat kan er soms fake uitzien
En anders… Tsjaa, witte benen zijn Geisha-achtig (A)

Ik heb gister 40 km gelopen, 8 uur lang in de brandende zon, en ik ben nog net zo wit.

Ik geef het op. Zelfbruiner?

ik ben zelf ook onwijs wit. ik ga heel soms naar de zonnebank, maar dan zie ik ook nog niet echt verschil…
x

je moet gewoon niet vaak en te lang gaan dan ziet het er ook niet nep uit

Ik heb zelf geen ervaring met een zonnebank maar een vriendin van mij heeft er thuis een en die gaat er iedere keer 5 minuten langer onder of zo (maar niet elke dag) en bij haar ziet het er niet nep uit

ik ben ook super wit ,en vind het ook niet echt mooi ofso xD
heb net ook al lang in de tuin gelegen,maar helpt ook niet.
dusja,dan maar witte benen . (:

[b]Ik word ook helemaal niet snel bruin… Maar heb zo m’n eigen manieren:

Je neemt af en toe een zonnebankje en:
eind maart begin april loop je THUIS met blote benen rond. Je word dan na een paar maanden een tikkeltje bruiner.
half april begin mei loop je zonder panty (als je een rokje aan hebt) buiten.
En op zo’n dag als morgen (27 graden) ga je 's middags met een vriendin naar het strand en ga je daar liggen pitten met zonnebrand creme.

Zelfbruiner (gebruik ik niet, vind het zelf onnatuurlijk staan)
Vergeet vooral niet te scrubben en aub niet te bruin!
[/b]

Ik ben ook wit maar dat is nou eenmaal zo. Sommigen worden eerder bruin dan anderen. Gewoon accepteren maar en wel proberen om altijd in het zonnetje te gaan en goed in te smeren. Word je vanzelf ook wel wat bruiner. En je kan inderdaad ook zelfbruiner gaan proberen maar of het resultaat mooi wordt is dan maar de vraag. Zonnebank zou ik niet doen, is super slecht voor je en zeker als je heel wit bent moet je er heel vaak heel kort onder waardoor het erg duur wordt.

Ik heb ook bleke benen.
Je ziet zelfs heel veel aders.
Opzich vind ik bleke benen niet zo heel lelijk, maar die van mij zien er gewoon niet uit met al dat blauw. Ik heb het gevoel dat ik door mij huid heen kan kijken xD

Wordt het morgen 27 graden? Nou dan weet ik wat ik moet doen: scrubben, zonnebrandcrème kopen en zonnen maar! :slightly_smiling_face:

Wat een onzin altijd dat meisjes geen rokjes aandurven vanwege witte benen. Ik ben ook zo bleek als een spook, maar ik draag gerust rokjes en jurkjes enzo. En ik ga ook echt niet klooien met zelfbruiner of wat dan ook, accepteer gewoon eens je normale huidskleur!

Er is echt geen regel die zegt dat je alleen gebruinde benen mag showen.

Er is ook geen regel maar ik vind het (persoonlijk) niet mooi om in de zomer onder een jurk of rokje met melkflessen te lopen. Ik vind het goed dat je het zelf accepteerd maar ik vind het zelf gewoon niet echt mooi ofzo. Superbruin is ook niets, maar een tint erbij mag wel

ik heb ook verschrikkelijk witte benen.
ik ga morgen een kortere broek aandoen, vanavond mijn benen scrubben, en dan hoop ik dat ze wat bruiner zijn morgenmiddag :angel:

als je helemaal wit bent is een witte huid ZO mooi<3

Ook al vind je het zelf niet zo mooi, het is toch zonde om dan je hele leven maar in lange broeken te gaan lopen. Ik vind ook heus niet alles mooi aan mezelf, maar dat kan ik ook niet allemaal verbergen. Het is gewoon een kwestie van accepteren hoe je eruit ziet, je kan het toch niet veranderen.

Ik ga voordat we op vakantie gaan altijd even een zonnebank"kuur" doen, even in 3 weken ofzo een paar keer. Trouwens, je mag écht niet 2 dagen 8er elkaar onder de zonnebank, dit is héél slecht voor je huid.
Zelfbruiners heb ik ook gebruikt, maar dat was meestal als ik op korte termijn snel resultaat moest hebben voor een danswedstrijd. Keb die van niveau, voor de normale tot donkere huid, die helpt wel goed :slightly_smiling_face:.