Die onderkin moet weg!

Hallo dames!

over anderhalve week ga ik weer naar mijn vriend in amsterdam. Ik ben weer wat kilo’s bijgekomen, ik weeg nou 56 kg, graag wil ik voordat ik naar amsterdam ga 50 kg wegen. ook wil ik mijn onderkin kwijt hebben, het is niet veel, maar ik wil weer graag een strakke kaaklijn en kin hebben.

nou is mijn vraag: heeft iemand tips voor het snelle afvallen en mijn onderkin? haha

groetjes Lydia!

In anderhalve week 6 kilo afvallen is niet gezond meid.

Als je wilt afvallen moet je gezonder eten en meer bewegen.

Ik word hier zo moe van he.

De hele week niet eten en sporten tot te erbij neervalt…

Je onderkin laten wegsnijden

Anderhalve - 6 kilo = niet realistisch.

Ik hoop ook eigenlijk dat je niet serieus bent,.

Dit is echt zo onrealistisch, als je gezond wilt afvallen, moet je denken aan 1 a 1,5 kg per week. En dan heb je het meest blijvende resultaat ook.

No offensive Liedje/Lydia, maar in het krachttrainings topic geef je aan dat je (zeer) actief bent in het bb/kt wereldje!

Kan ik me weinig bij voorstellen als ik jouw vraagstelling hier zo hoor…
Want dan moet je weten dat dit absoluut onmogelijk is :wink:

dat klopt, het is inderdaad onmogelijk, maar ik dacht aan een ziekenhuis dieet. toch denk ik er nou eens even bij na, dat het inderdaad heel erg slecht is voor je lichaam ja :stuck_out_tongue: toch zit ik altijd met die onderkin… en daar gaat het mij het meeste om. ik heb totaal geen overgewicht, maar blijf die onderkin hebben

Een onderkin heeft vaak meer te maken met de (bot)structuur van je kaak dan met gewicht.
En als je zo actief bent in de bb dan zou je moeten weten dat zes kilo in anderhalve week onmogelijk is. Ook met een ziekenhuisdieet. Je raakt voornamelijk vocht kwijt. Ik zal niet eens beginnen over de risico’s van crashdiëten.

Bovendien, waarom wil je zoveel afvallen voor je vriend? Is het idee niet dat hij je mooi vindt om wie je bent, niet om een paar kilo meer of minder?

Honger jezelf uit, succes gegarandeerd.