Die nieuwe foundation..

weet niet hoe 'm noemt maar hij staat vaak in de joepie.Het is een foundation & puistending tegelijkertijd?Naja, jullie zullen vast wel weten waarover het gaat.Er word superveel reclame rond gemaakt.Heeft iemand daar ervaring mee?Werkt dat ding goed?Is die foundation dekkend en gaan je puisten écht weg?Want volgens mij kan dat toch helemaal niet…

In de joepie?

nog nooit van gehoord eigenlijk

In de Joepie :'3
Ik denk niet dat velen van ons de Joepie lezen en dus weten welke je bedoeld.

Bij de Sephora hebben ze die al een paar jaar (:
Ik had hem aan m’n zus cadeau gedaan, volgens mij werkte die wel redelijk (:

http://bytom.nl/2010/03/1…ion-die-puistjes-aanpakt/

“NIEUW Anti-Blemish Solutions Liquid Makeup behandelt puistjes én zorgt tegelijkertijd voor een mooie, egale, natuurlijke teint.”

Ja, wat is dat? :face_with_raised_eyebrow:

wat is een joepie? ;p

Wie is joepie?

Als hij zovaak in die “joepie” staat, ga je toch daar in kijken of hij er in staat…

De joepie is de vlaamse cosmogirl, fancy,… ( of toch iets in die aard denk ik, ben zelf ook Vlaams ) :stuck_out_tongue:

De Joepie is een tijdschrift.

Maar ik lees de joepie al een paar jaar niet meer, dus ik weet niet over welke foundation het gaat.:wink:

Haha lol, CosmoGirl, Fancy, Joepie. XD

haha, de ‘joepie’ xd ken het blad niet, maar klinkt wel grappig.
maar, ik heb de foundation. heb zelf nou niet echt verschil gemerkt. qua puistjes verminderen ofzo. verder is de foundation opzich wel goed, hij dekt goed enzo.
maar ik heb liever een ‘lichte’ foundation, deze ziet er niet alleen dekkend uit, maar voelt ook dekkend. ik kreeg juist het gevoel dat mn huis vetter werd.

en hij stinkt. maarja, je koopt natuurlijk niet een foundation om hoe die ruikt. xd

NOg niet van gehoord, maar klinkt opzich goed!

@melovesyou
Ik dénk dat je het daarmee kunt vergelijken hé. xD Ik heb nog nooit de cosmogirl of de fancy gelezen. :’)
't Is een tijdschrift bedoelt voor 12-16jarigen ( ong.) met nieuws over celebs, seks&body rubriek, iets wat lijkt op het boyspanel van girlscene, recenties over cd’s en films, testjes, …

Oke meiden, laat ‘de joepie’ vallen.Het is een heel populair tijdschrift in Belgie :d

hahahahhahahh ‘de joepie’
sorry ik lig dubbel
en ik heb kuthumor hahahhaah