die leuke jongen ..

oke, ik heb dus maar even een ander account aangemaakt, aangezien ik wel bekend ben op gs.

dit gaat volgens mij echt een langdradig verhaal worden, maargoed:
Ik zit op dansen. En als ik training heb, wordt er in een andere zaal ook training gegeven. Een jongen die ik wel ken, K, heeft daar dan training.
Die training gaat ook een half uur langer door dan de mijne.

Laatst was een vriend van K, L, mee om te kijken. ik kende L nog wel van de basisschool (en hij mij ook). hij is nml een jaar jonger.
we kletsten de hele tijd, en het was super gezellig.

een week later vroeg ik op twitter aan hem of hij weer kwam. maar hij had geen zin.
maar vorige week was hij er weer! en toen hebben we weer heel lang zitten kletsen. ook nog toen K klaar was met trainen, hebben we nog heel erg lang met zn 3en zitten praten. ze vroegen naar mn liefdesleven, en ik vertelde dat er niks bijzonders is/was. K vroeg of ik al ontgroend was, en ik schudde bescheiden van niet $.
L zei; welkom bij de club :slightly_smiling_face:
K’; heeee is dat even toevallig! als jullie nou samen… … ^^
L en ik keken elkaar echt zo aan van; dusss…
ze hebben ook helemaal met me meegefietst enzoo :slightly_smiling_face:

afgelopen training, zat K, op de sofa, waar ik normaal met L zat.
K kon niet meedoen vanwege zijn been ofzo.
hij zei ; ja, L wou speciaal voor jou meekomen!
ik zo ; aahw wat lief! waar is hij dan ? ;s
hij; ja, ziek dus…
ik ; ahw :frowning_face:

maar nu begin ik hem dus leuk te vinden…
hij is heel gezellig enzo.
nu wil ik hem beter leren kennen enzo
iemand wat tips ? binnenkort heb ik gala, en hoop dat hij dan ook komt!

x bedankt voor het lezen iig!

ogod als ik het zo terug lees, is het echt verschrikkelijk geschreven…

ga gewoon tijdens dat gala beetje bij hem dansen, en dan gewoon beetje lachen en als hij terug lacht, even met hem praten en als het echt heel gezellig is gewoon beetje met hem dansen, en dan ja…
gebeurt er vast wel iets :wink:

je kunt toch vragen of hij ook naar dat gala gaat :slightly_smiling_face: en anders als jullie steeds zo gezellig kletsen kun je vragen of je zijn nummer mag, of vragen of hij een keer wat wil gaan drinken ofzo!

Nou hang meer met K! En dan komt L ook wel vanzelf. En dan kan je praten over die ene gala! En nu jullie toch een beetje bevriend zijn kan facebook (of hyves) ook geen kwaad. De eerstvolgende keer dat je hem ziet iets meer met hem praten, des te minder ongemakkelijk het wordt op facebook :d !

helaas heb ik geen facebook $
heb hem wel op hyves, maar hyves is een beetje dood …

mag ik vragen hoe oud je bent?

anyway, vraag aan K of L ook naar het gala komt. en probeer wat meer met K op te trekken zodat je L vaker ziet?

ik ben 15 :slightly_smiling_face:
en die jongen is volgens mij bijna 15, of hij is al 15.

nou, zó goed ken ik K nou ook weer niet $.
we kennen elkaar gewoon van de dansschool, en zie hem niet buiten school…

maar ik hoop dat L er weer is als ik training heb!

als je hem weer een keer ziet, dan vraag je zijn msn of zijn nummer, en dan kan je misschien een keer vragen of hij buiten komt ofzo :slightly_smiling_face:

nog even een upje :slightly_smiling_face: