Die leuke jongen

Hey allemaal!:kiss:
Ik heb een vraag over een jongen die ik leuk vind.
Ik zit nu in de 4e klas en ken hem al vanaf de 1e. We hebben elkaar allebei al ‘een paar keer’ leuk gevonden maar we hebben er nooit wat mee gedaan. Bovendien ‘chant’ hij best veel meisjes. Hij basketballt op een hoog niveau dus hij is elke doordeweekse dag tot 6 uur aan het trainen.

De laatste tijd begin ik hem weer leuk tevinden maar ik heb het gevoel dat hij niks meer van me moet hebben. Hij reageert nooit meer op snapchats, en op app hebben we het altijd alleen over hem en doet ie een beetje bot. We appen daarom ook niet zo heel vaak omdat het toch van mijn kant af moet komen. We gingen in de 1e en 2e zo goed met elkaar om en fietsten elk dag samen. Laatst vroeg ik het weer en dan spreken we wat af maar telkens zegt ie 15 minuten voor tijd af.
Als ik dit terug lees is het echt heel hopeloos misschien, maar hoe kan ik er voor zorgen dat hij mij wel ziet staan? En dat we in ieder geval weer goede vrienden kunnen zijn?

Blijkbaar is hij niet zo geïnteresseerd in jou. Laat hem met rust, misschien doet hij dan over een tijdje iets minder bot. Een vriendschap moet vanuit twee kanten komen. :slightly_smiling_face:

Had het niet beter kunnen verwoorden dan dit!

Ik denk dat hij misschien zijn aandacht op dit moment bij iets/iemand anders heeft liggen, misschien als je een tijdje niets van je laat horen en hij denkt weer is aan je dat hij weer contact met je zal opnemen. Anders zou ik het ook niet weten