Die leuke jongen

Hey allemaal!:kiss:
Ik heb een vraag over een jongen die ik leuk vind.
Ik zit nu in de 4e klas en ken hem al vanaf de 1e. We hebben elkaar allebei al ‘een paar keer’ leuk gevonden maar we hebben er nooit wat mee gedaan. Bovendien ‘chant’ hij best veel meisjes. Hij basketballt op een hoog niveau dus hij is elke doordeweekse dag tot 6 uur aan het trainen.

De laatste tijd begin ik hem weer leuk tevinden maar ik heb het gevoel dat hij niks meer van me moet hebben. Hij reageert nooit meer op snapchats, en op app hebben we het altijd alleen over hem en doet ie een beetje bot. We appen daarom ook niet zo heel vaak omdat het toch van mijn kant af moet komen. We gingen in de 1e en 2e zo goed met elkaar om en fietsten elk dag samen. Laatst vroeg ik het weer en dan spreken we wat af maar telkens zegt ie 15 minuten voor tijd af.
Als ik dit terug lees is het echt heel hopeloos misschien, maar hoe kan ik er voor zorgen dat hij mij wel ziet staan? En dat we in ieder geval weer goede vrienden kunnen zijn?

ik zou vooral niet achter hem beginnen ‘aanlopen’ dat vinden jongens meestal niet zo leuk :wink: ik heb het zelf ook gedaan bij mijn crush en hij zag mij ook nooit staan. Pas toen ik hem begon te negeren en doen alsof het me allemaal niks meer uitmaakte, begon hij interesse te tonen ::slightly_smiling_face:
Ik weet natuurlijk niet of de situatie ook zo bij jullie is :wink: , maar ik zou het gewoon even laten liggen en als hij ook gevoelens heeft voor jou zal hij wel een move maken :wink: en anders kopop meid! genoeg leuke jongens op deze wereld :wink:
succes!

Eigenlijk zou ik hem ook inderdaad weer even een paar weken met rust laten, en het dan weer proberen.

het is misschien heel moeilijk maar zoals ze hier boven al zeggen, probeer hem een tijdje te negeren. Als hij jou ook leuk zou vinden dan appt hij je vanzelf wel denk ik…