Die leuke jongen van school...

Hee allemaal!

Op mijn school zit een onwijs knappe jongen die me heel erg aardig lijkt en ik zou m graag beter willen leren kennen alleen er zijn een paar probleempjes…:
-hij zit een klas hoger = ouder
-ik ken hem niet persoonlijk (ben via Hyves achter z’n naam gekomen)
-hij hoort bij het populaire groepje van de school

Hebben jullie misschien tips om hem aan te kunnen spreken en een echt gesprek te hebben?

Xx

Ps. Hij zit vlak bij mijn kluisje

Als je alleen met hem in contact wil komen omdat hij knap is…

Het gaat je eigenlijk helemaal niet om z’n uiterlijk maar hij lijkt me gewoon heel erg aardig

^makes no sense. als zij zich aangetrokken voelt tot hem is dat haar probleem. Ga me nou niet zeggen dat je nooit een knappe jongen op een feestje niet wou aanspreken en leren kennen.

Als hij bij ‘het populaire groepje’ hoort?

Betekent niet dat zoiets absoluut niet tot een relatie kan komen.

En nee. Dat heb ik nooit letterlijk gehad.

Jaa, er zijn allemaal kliekjes bij ons op school en zijn groepje is heel populair bij ons op school (onder de meisjes -.-’)

nou je zult toch contact moeten zoeken.

I know, maar mijn vraag was of jullie een goede manier weten…?

perrongeluk steeds op de zelfde tijd in je kluisje als heb zitten als hem

Thnx, more ideas? :blush:

Inderdaad bij de kluisjes. Als je hem vaak genoeg daar gezien hebt (en hij jou ook), kan je wel eens een luchtige opmerking maken. En zo steeds vaker een praatje proberen te maken.

Dankje! School begint bij mij morgen weer en dan ik dat wel proberen! (:
Meer tips? Dingen die ik bijvoorbeeld tegen hem kan zeggen?

Doe alsof je niet weet waar je heenmoet en vraag of hij misschien weet waar ‘dat lokaal’ is :grinning:

als je de luchtige opmerkingen een beetje voorbij bent, en je in de “korte gesprekken-fase” (om het zo maar even te noemen) zit, kan je em een klein complimentje geven, bijvoorbeeld, “Wat heb je een leuke broek aan.”, maar niet “je bent zo sexy en ik wil je en ik ben je niet waardig” ofcourse :’)

Waar zijn de problemen dan?

Haha, dit vind ik wel een goede voor je :slightly_smiling_face:

Struikel en trek zijn kastdeurtje er ‘per ongeluk’ uit. Kan hij er niet meer omheen.

Kliekjes?
Volgens mij kijk jij alleen maar naar het uiterlijk.

mensen die zeggen: volgens mij gaat het om het uiterlijk.
Natuurlijk ze kent hem niet, maar dat betekend niet dat je je neit aantrokken tot iemand kan voelen toch? en wel in contact wilt komen (en dan kijken of die gene leuk is)

Gewoon keer hoi zeggen en lachen.
& misschien toevoegen op hyves/facebook?