Die 'lange' shirts

[i]Ik vind die ‘lange shirts’ best wel gaaf eigenlijk… Maar ik weet niet precies hoe ze heten. Ze hangen vaak bij de divided afdeling/h&m.

Alleen weten jullie dat die shirts niet zo ‘intekenen’ op je lichaam ( met intekenen bedoel ik dat vetrolletjes die men heeft, van den boze is, dat je dat goed ziet )…
En mocht er geen mogelijkheid zijn, wat kan je op zo’n lang shirtje doen om niet zo ingetekend deruit te zien?? En waar staat het mooi op?

( tis beetje streetstyle/emo achtig, dat heeft iets… vind ik. )[/i]

Ik heb een lang shirt dat ook best strak zit. Ik doe het op een spijkerbroek met een cardigan, en dan een riem om mijn ‘probleemzone’ zegmaar (onderbuik en muffintops of hoe ze dat noemen xD). Een brede riem helpt wel, bij mij tenminste. Verder vind ik het bij veel shirtjes ook heel irritant ja.

je shirts iets groter kopen en dan een riem,

zeg maar wat ze ook doen met die bloesjes veel te groot kopen en een stoere
riem eromheen? snappie?

[i]Mja… ik ben in ongeveer 2 maanden tijd, 3,5 kilo kwijt geraakt :$… Dat scheeld heel erg ( als je minder chips en snoept (A) )… Maar bijna al mijn broeken worden dus te groot.

Maar tis bij mij zo, als ik een riem op een shirt doe, moet ik geen riem op mijn broek doen… Maar anders zakt mijn broek af :l. Heb niet zo zin om ‘net als velen meisjes bij ons op school’ onderhand de spijkerbroek op hun sokken hangt. [/i]

ik heb heel vaak een wat langere tanktop in een kleurtje aan en dan een zwart shirtje eroverheen dat je dat paarse randje aan de onderkant nog ziet, en dan een cardigan en dan een spijkerbroek en sieraden xp

ik noem dat gewoon oversized ik heb een shirt in maat M gekocht… dat is dus 2/3 maten te groot… een gestreepte van de H&M and i love him (;

^ ja ik noem het ook Oversized Tshirts en ze hangen nu echt overal in de winkel!

koop 'm een paar maten groter, dan zit ie meestal wel wat losser.
en volgens mij heb je overal wel lange shirtjes waar je geen vetrollen enzo ziet.
gewoon goed zoeken ;]