Die jongen.

Sorry voor het lange verhaal…

Vorig jaar, 3 havo. Bovenbouw pauze met een standaard groepje van 4. Rest van de vriendinnen zitten nog in de onderbouwpauze. Rare school.
We hebben een standaard plek in de aula. Altijd dezelfde tafel. Twee tafels verderop zitten ongeveer 5 jongens, die allemaal leuker zijn dan leuk. Jongens uit 4 VWO, need to say more? Één jongen springt er voor mij uit, omdat ik hem vaker gezien heb. We hebben het even over dat groepje, en iedereen vind zijn beste vriend, Jander, de knapste van allemaal.
Nadeel hij heeft al twee jaar een vriendin en dat lijkt ook niet uit te gaan. Na wat rond gezocht te hebben kom ik erachter dat mijn jongen Sander heet, en inderdaad achter me woont. Mijn vriendinnen zien me naar hem kijken en pesten me ermee. Ik voel verder niks voor hem maar ga mee in hun grapjes.
Tot ik alleen nog maar aan hem kan denken. Via een ‘kennis’, uit 4 HAVO, kom ik aan zijn msn adres, en hij gaat zonder mijn identiteit te onthullen aan zijn nummer komen voor me. Op msn begint deze jongen tegen even later weer me te praten. Hij heeft het mogelijk verpest. Hij heeft onze gesprekken over aan zijn nummer komen gekopieërd en naar een klasgenoot van Sander gestuurd, omdat ze niet geloofde dat iemand zijn nummer wilde. Wel heeft hij mijn naam met paint weggeblurd, erg goed bedoeld, maar heeft een stukje ‘sa’ (Sanne) laten staan. Ze zoekt ‘sa’ op op zijn hyves en ziet alleen mijn naam staan. Ik ben verdoemd. Weken gaan voorbij en ik voel me zo ongemakkelijk, maar hoe erg het ook is, ik blijf iets voor hem voelen.
Maar zo als ik al zei woont hij achter me. Nu heb ik bedacht om langs zijn huis te gaan, aan te bellen met de tekst: ‘Ik moet met je praten, loop je even mee…?’ en dit hele verhaal aan hem uit te leggen. Niet om iets bij hem te bereiken, maar om te zorgen dat ik niet meer raar wordt gevonden en met een rustig gevoel naar het Galafeest kan gaan. Tips? Meningen?

Poeeehh haha moeilijke! Aan de ene kant denk ik namelijk , stap op hem af en aan de andere kant denk ik laat het gewoon gaan… Negeer gewoon dat wat die jongen gedaan heeft en tja dat meisje kan wel zoeken op Hyves, maar wie weet is het wel een ‘andere Sanne’ , weet zij veel ;p

Ik denk dat er te diep overna denkt …

Maar ik wordt er zo onzeker van dat hij me raar vind… en dat zn vrienden me raar vinden. Ik durf mensen van 4+ nu niet eens meer aan te kijken, en ik weet dat het overdreven klinkt.

Denk dat je het idd een beetje groter maakt dan dat het is. Heb je er al eens over nagedacht dat dat meisje wel eens haar mond heeft gehouden aan die Sander? Misschien weet hij van niks? En als het echt ‘hét’ groepje van de school is, zullen ze wel vaker met dit soort situaties te maken hebben. En waarom zou hij je raar vinden als je z’n nummer zou willen hebben? Het is doodnormaal dat een meisje het nummer van een leuke jongen zou willen hebben, en ik denk echt niet dat hij daarover lollig gaat doen met z’n vrienden.

Als je het lef hebt om langs z’n huis te gaan kun je dat op zich we doen, maar ik zou het niet te dramatisch over brengen. Gewoon uitleggen dat je hem wel leuk vond/vind en zijn nr wilde hebben en dat je dat via via had gedaan, het mis is gelopen etc, maar dat je t nummer alsnog zou willen, als hij dat oké vind?

Succes iig, en anders moet je gewoon lekker naar t gala gaan, en kun je t misschien daar uit leggen?:slightly_smiling_face:

Helemaal mee eens.

Er is toch geen probleem… Jij wilde alleen maar zijn nummer? Je bent echt niet verdoemd hoor! probeer het gewoon een keertje zelf, dat is voor hem ook leuker.

Oh en trouwens… heet de 1 sander en de ander jander? hihi :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha dat is inderdaad wel grappig ^^

Gewoon even bij hem langs gaan en het hem luchtig uitleggen (niet dramatisch dus).

Je maakt het groter dan dat het is;) ik moet zeggen, daar heb ik ook wel een handje van met sommige dingen :wink:

Dank jullie voor jullie lieve reacties maar, ze heeft hem zegmaar live tijdens dat msngesprek met die jongen gesmst…