Die jongen maakt me gek!

Hello people.
Het duurde ongeveer een half jaar voor ik over mijn ex heen kwam, die ik daarvoor al 2 jaar leuk vond. toen eindelijk werd ik weer opnieuw verliefd,

echt een schatje, lief tegen alle meisjes. ik wist dat ik hem nooit voor me alleen zou hebben, ik wist dat hij geen verkering wouw want hij had geen tijd ervoor, maar toch… we smsten veel enzo en in de klas knuffelde we vaak, en we keken elkaar vaak aan onder de les en hij knipoogde vaak enzo.

toen heeft een vriendin van mij waarschijnlijk tegen hem gezegt dat ik hem leuk vind en sinds die dag doet hij heel afstandelijk, en knuffelt me alleen nog als er niemand anders is. maar het vervelende is; hij gaat steeds voor me staan en knuffelt dan een van mijn vriendinnen. ikw ord er echt gek van! nu wil ik hem terugpakken. hem laten zien dat ik hem níét leuk vind, en dat hij op kan rotten als hij niet normaal doet.
iemand tips?

dus hij knuffelt je nog altijd ?

nou, héél soms, maar nu de laatste tijd praat hij niet eens meer met me.
echt met opzet. hij negeert me gewoon.

maar het is toch niet zo’n goed idee om hem “terug te pakken”
Zou je niet beter eens met hem praten en zeggen hoe je je voelt en vraag
hem waarom hij opeens anders doet ?

dat heb ik al geprobeerd, maar hij zij steeds dingen als; oh echt? had ik niet in de gaten sorry. en zo, maar hij blijft anders doen, en ik durf er op te wedden dat hij het weldergelijk in de gaten heeft…
pff ik word zo moe van dit
:woman_facepalming:

hard to get?

Uh. Zoen met al zijn vrienden voor zijn neus.
Ik denk dat dat dan wel duidelijk is, hea?

En wat een vriendin heb jij , zeg.

Ging het juist zeggen , leuke vriendinnen heb je

jaa na dat hele incidentje heb ik zo men twijfels over haar, maar ik kan niets bewijzen. het is gewoon zeer toevallig, net een paar dagen nadat ik het haar heb verteld doet hij ineens raar.