Die jongen, kotsbeu!

Meiden,

Ik wordt echt gek! Ik heb juist een jongen geweigerd. Ik snap niet dat hij dacht dat ik ook op hem zou kunnen zijn. We sms’ten vrij veel, maar gewoon omdat hij bleef sturen. Ik ken hem pas van begin deze maand en ik ben hem beu. Hij slijmde zoveel, allemaal “lieve” tekstjes, … Ik ben zo iemand die daar niet echt heel goed tegen kan, tegen al dat geslijm en gezever. Dus toen hij zij dat hij op mij was, heb ik hem afgewezen. Hij begon allemaal vragen te stellen waarom ik niet wou. ‘Ben ik te lelijk?’ en ik werd er gek van. Hij is gewoon iemand waar ik dus niet mee samen zou kunnen zijn. Nu heb ik hem geweigerd, maar hij blijft me lastigvallen. Constant krijg ik sms’en van ‘ik hoop dat we normaal kunnen doen tegen elkaar’ en blablabla. Als ik eens droog antwoord, dan doet hij direct gemeen terug. Ik moet altijd naar zijn problemen luisteren (en dat zijn er veel --’). We hebben eigenlijk nog nooit over iets leuks gebabbeld, enkel zijn problemen. En ik moet precies heel mijn leven aan hem vertellen, dat is toch gewoon mijn privé??

Help me, wat moet ik doen? We hebben enkele gemeenschappelijke vrienden, dus ik zie hem soms nog, ook al wil ik dat totaal niet! :c Ik ben hem zo kotsbeu…

Bahbah, zoals ik het al hoor, vreselijk
Van die jochies die piepen als ze maar 1 x beledigd voelen.
Jij moet hem uitleggen, dat je hem aardig vind en goed genoeg als een vriend.
Maar hij jou gewoon niks moet flikken, zoals proberen te zoenen.
En dat je contact via sms beperkt wilt houden.

Mocht hij zich hier niet aan houden, negeren die bamibal.
Op een gegeven moment houdt de moed bij hem ook wel op

Inderdaad, echt irriterend. Ik zal het hem eens proberen uitleggen en ik kan hem inderdaad negeren, maar da heb ik wel al eens geprobeerd en dan kreeg ik berichten van ‘antwoord dan nie eh…’ en ‘wa ist?’ of dan begint hij weer zielig te doen en ik krijg daar zo schijt van :s

Eerlijk zijn. Ik denk dat dat het makkelijkst voor jou zal zijn. Hij klinkt in ieder geval niet als iemand die ophoudt tenzij je hem hard aanpakt.

Inderdaad, ik ga proberen :slightly_smiling_face:

Laat je weten wat hij zegt? :slightly_smiling_face:

zal ik doen :slightly_smiling_face:

ik moest lachen.

o dat soort jongens ken ik ja.
inderdaad gewoon duidelijk zeggen dat hij moet dimmen.

succes. (:

Dit ja. Ik denk dat je het beste kan zeggen ‘Luister *naam*, ik vind je best aardig maar ik heb je verteld dat het nooit iets gaat worden en daar blijf ik bij. Dus ik wil best af en toe met je kletsen maar we zijn gewoon vrienden, niet meer, en ik vind het vervelend als je me verplicht om *veel te praten? je privé leven te vertellen?* te doen want daar hou ik niet van.’

Zoiets.

Ik herken dit zo! Ik had ook zo’n jongen, echt urgh. De heletijd van: stel je voor als we later getrouwd zouden zijn, blablabla. En ik echt, dufuq. Ik vertel hem 3x per dag dat ik GEEN relatie met hem wil ofzo maar hij blijkt het echt niet te snappen :’’)

Dank je voor de tips, ik ben van hem verlost :grinning: GEWELDIG