Die jongen kan ik nog steeds niet vergeten, hopeloos ook :')

dus wat moet ik doen? ik heb een poos niets van hem gehoort. ben hem wel vorige week een paar keer tegen gekomen (hij zei altijd heel lief hoi), en gister ook nog. toen opeens kreeg ik een sms van hem! dus dan denkt ie dus toch nog aan me, lijkt me? en ik vond het best lief van hem, en dat smsje trouwens ook! wel heb ik daarna niks meer terug gehad van ‘em, en dus wou ik sturen. olaaa leef je nog? :’) maar mn vriendinnen zeiden dat, dat stalken was.

dus … wat denken jullie, zal ik de kans weer proberen te pakken en achter hem aan gaan?

Misschien moet je het verhaal vooraf vertellen, zo kunnen wij ook niet oordelen.

Over wie gaat het? Je ex? Of over iemand die je leuk vindt? Een smsje sturen is geen stalken, vind ik. Het is ook een beetje een vaag verhaal, want ik kan de situatie er niet echt uithalen.

ik ‘zat’ in het begin een beetje met hem. hij smste / msn’de altijd. en opeens niet meer. tot ik hem dus vorige week, en deze week tegenkwam. doet ie echt super lief. dus ik vond hem weer leuk worden. [ jaja liefde is niet te sturen (a) ]
dus wilde ik vrage, of ik de kans weer moest proberen te pakken om achter hem aan te gaan?

over iemand die ik leuk vind.
ook niet als ie niks terug stuurde? en om er vervolgens een dag of wat, weer 1 te sturen?

Nou ja, weet je, je moet doen wat jou het beste lijkt. Ik weet niet hoe die jongen is, jij zult beter weten hoe hij zal reageren als wij. Vraag jezelf af of het de moeite waard is om hier energie in te steken, je hoeft niet te kruipen voor een jongen. Als hij jou ook leuk vindt, kwam het wel van twee kanten en zou hij zich ook de moeite voor je nemen.

ja daar heb je idd ook wel gelijk in.
maar zal ik dan vanavond gewoon om te ‘beginnen’ een sms sturen.
want dat heeft hij gister ook uit zich zelf gedaan, alleen heeft hij er daarna verder niet meer op gereageert.

Ik heb dat ook gehad
ongeveer 2,5 jaar terug.
veel smsen, msnen, en ineens was het stil.
paar weken later begonnen we weer te praten,
en nu heb ik al 2,5 jaar met hem ^^
heb geduld, maar als het echt te lang duurt, stuur hem een krabbel of stuur hem iets anders. niet iets van leef je nog ofzo.

ja maar wie begon na die paar weken weer bij jullie, hij of jij?

uuuhm :'D ik hen géén idee.
hij had in de tussentijd nog wel een ander meisje in zijn naam staan terwijl hij tegen mij helemaal lief ging doen, noemde me schatje en liever en al die dingen en hij zei dat ie me leuk vond, dus ik was best boos dat ie ineens niets meer zei en dat ie een ander meisje achter zn naam had staan.
dus volgens mij begon hij toen weer.

hahaha okee dan :stuck_out_tongue: