-
Nou nou. Hij is waarschijnlijk gewoon aan het vieren dat ie geslaagd is (of juist niet geslaagd, dan heb je ook niet altijd zin in anderen). Dat hoeft niet te zijn door continu op je telefoon zitten. Dus dat vind ik niet raar. En dat maakt hem absoluut niet een stom joch, maar eerder jou gewoon niet zo goed begrijpend en onzeker. Wees niet bang.
En die vraag over of je misschien wel een leuke jongen tegen komt, is waarschijnlijk alleen maar om te pijlen of jij hem misschien leuk vind. Of dat je misschien opzoek bent naar iemand anders. Dat ligt volgens mij ook niet hem.
Wow jeetje, ik vind dat je erg overdreven en fel reageert zeg. Hij wilde vast een reactie bij jou uitlokken in de hoop dat jij zou zeggen dat je niet ging voor een leuke jongen. Ik snap best dat hij zoiets heeft van laat die maar even met rust want die heeft haar dag niet vandaag of hij heeft jou gewoon al laten vallen.
Ik vind jouw reactie best wel raar. Hij bedoelde het niet eens op die manier?
Ik vind inderdaad ook dat je nogal fel en overdreven reageert. En daarnaast is hij of nu aan het vieren dat hij geslaagd is of hij heeft geen zin om zijn mobiel te checken als hij gezakt is. Vind ik niet meer dan normaal en hoef je hem echt niet voor te laten vallen.
Beginpost weg, slotje.