Die irritante ob reclame.

ben ik nou de enige die hem nog nooit heeft gezien?

Nee :’)

Ik had hem net ook. Hij is echt irritant en bovendien gaat hij niet web bij mij. D’:

Vooral bij youtube is hij heeel irritant. Maar sowieso alle reclames op internet vind ik irritant.

omg ja bij youtube inderdaad, zo vervelend!

Ik vind die reclame ook verschrikkelijk irritant.

Ik hoef niet constant aan tampons te denken-.-’.

Ja! Daarnet nog toen ik een youtube filmpje keek, weer die klote reclame =,= Ik heb die reclame echt veel té vaak gezien.

Ik dacht dat je het over die reclame had op TV. ‘Have a nice period.’ HOE KUN JE NOU EEN VROLIJKE MENSTRUATIE HEBBEN? :’)

Oh wacht die is van Always.

Idd, kutreclame

op girlscene is hij echt irritant, dan kan je maar halve berichten lezen…
op youtube krijg je het filmpje te zien voordat je liedje gaat afspelen en daar erger ik me ook echt kapot aan ;x

Al die reclames op internet zijn zo vervelend!

Ja! Bij youtube!

Dan staat er ook bij over dat ze haar kont kan laten zien… Welke kont denk ik dan. (voor zo’n spotje denk ik altijd aan een Kim Kardashian kont :’) )

Oh ik krijg op youtube altijd die hele vervelende van Neckermann.

I want you to kiss me, I don’t wanna dance on my own.

ofzoiets.

Echt irritant, elke keer als ik een liedje wil luisteren komt die reclame voorbij. Puur om die reden koop ik geen ob meer :’)

Ja is super irritant. Ik heb nou een adblock geïnstalleerd, dus ik heb er geen last meer van :slightly_smiling_face:. Gewoon intypen op google en instaleren.

^ bedankt voor de tip!

Ik was een keer videos aan het checken op een channel, en écht voor elke van die videos kwam die reclame, superirritant :@

Oh jeez ja op youtube… eerst telkens die ‘bob tipsy talk app’ en nu die ob reclame. o_o

hoezo reclames voor youtube? die heb ik nooit gehad :grinning: