Die irritante ob reclame.

niet alleen op girlscene. maar ook op youtube. elke keer als ik een liedje wil luisteren krijg ik die irritante reclame. ligt het aan mij of is het gewoon. echt vervelend aan het worden??

ik erger me er ook aan, en nu kan ik niet eens jou hele bericht lezen omdat er iets voor zit.

Nog niet gehad?

Ik vind hem op Girlscene al erg irritant, hoewel je hem wel goed weg kan klikken.
Op YouTube heb ik hem nog niet echt gezien.

Ja inderdaad… voor onderhand elk youtube liedje dat ik opstart komt eerst die reclame voorbij!

Ik heb hem op yt nog niet gezien idd, maar op gs is ie wel irritant ja. Maar goed, met 1 klik is ie weer weg, dus zo’n ramp is het nou ook weer niet.

Ik zie hem ook elke keer op youtube word er helemaal gek van. Hij duurt ook best lang en dan dat melodietje erbij -.-

ik heb hem nog niet gehad niet op youtube en niet op girlscene.
maar ik heb ook adblock ofzo dus die blokeerd dat =D

mensen die hem nog niet op youtube hebben gezien hebben geluk. dat liedje is zo irritant. en je kan m niet weg klikken op youtube.

Nouja als ik op kruisje klik, blijft ie gewoon staan. Dat is wel hinderlijk

Dat heb ik godzijdank niet.

Op mijn mobiel is het wel super irritand, maar hier vind ik hem niet zo hinderlijk.

ik word sowieso gek van al die reclames op youtube >_>

ik vind het opzich nog niet zó irritant, maar dat je niet eens een heel bericht kan lezen omdat het te groot is en er dus gedeeltelijk voor zit is echt kut xd

Hier op girlscene vind ik het nog wel meevallen, maar op youtube word ik er ondertussen echt gek van! Dat liedje wat erachter zit is irritant :S

Heb ik ook, als ik op Youtube een filmpje wil kijken.
Ik ken dat hele liedje uit mijn hoofd. :stuck_out_tongue:

en GS.