Die ene leuke jongen is verhuist..

Heyhey,
Sinds een paar maanden vind ik een jongen in me klas heel leuk, hij was eigenlijk de enige jongen in heel me leven tot nu toe waar ik zoveel lol mee kon hebben,waar ik zoveel mee kon lachen en die me zoveel herrineringen heeft gegeven die je niet zomaar 1 2 3 kan vergeten :flushed:
Maar goed het begon zo:
Hij was vanaf vorige week vrijdag al afwezig op school,tot donderdag…toen we net met suprise wilden beginnen. Het ging al thuis niet zo goed met hem dat is het enige wat ik kan zeggen…(ik ga niet heel het verhaal vertellen)maar hij heeft besloten om bij zijn moeder te gaan wonen…dus hij gaat ook naar een andere school. Het liefst had ik hem helemaal doodgeknuffelt en willen zeggen ik ga je echt heel erg missen ;(
Maar nee hoor …ik was echt helemaal sprakeloos en het enige wat ik zei was veel succes op je nieuwe school… :dry:
Ik had echt die nacht helemaal niet geslapen,ik besefte dat hij echt weg was…dat ik hem waarschijnlijk nooit meer ga zien…nooit meer die ene leuke jongen waar ik zoveel mee kon delen.
Gisteravond whatsappte ik ‘‘heyhey’’ en hoopte echt zo erg dat hij terug antwoorde… Vanochtend werd ik wakker en ik zag dat hij al laatst gezien was om 08:05 s’ochtends…dus hij moet wel mijn berichtje hebben gelezen…alleen hij gaf geen antwoord terug…
Ik mis hem echt en ik denk alleen maar aan hem…
Wat moet ik doen? Ik wil hem vergeten zodat ik er niet zoveel mee zit maar aangezien de omstandigheden vergeet ik hem niet zo snel…
Hoe word ik weer vrolijk?

xx

Ik denk dat het nogal overdreven is om te stellen dat je hem nooit meer gaat zien. Ik neem aan dat hij nog steeds op Nederlands grondgebied woont en dat je zijn contactgegevens gewoon nog hebt. In dat geval kan je gewoon contact houden, op welke manier dan ook en dan in een weekend of vakantie langsgaan. Niks aan de hand wat dat betreft. :9 Hij verdwijnt niet meteen uit je leven als hij wat kilometers verderop woont, je moet wellicht wat meer moeite doen om contact te houden, maar dat is het dan ook.

Uiteraard voelt het alsof de wereld vergaat als iemand waar je heel veel om geeft een heel eind verderop gaat wonen, maar er zijn (zeker tegenwoordig) zat manieren om gewoon contact te houden. Bied desnoods via Whatsapp je excuses aan over je nogal koele reactie en vertel hem dat je hem ontzettend mist en graag contact zou willen houden. Waarschijnlijk komt het dan wel goed!

Ik ben ook verhuisd van brabant naar drenthe en dat is ineens even 200 km verderop.
Ik heb ook gewoon nog steeds contact met mijn beste vrienden daar en dat gaat prima!
En zoals jij verteld dat jullie al zoveel hebben meegemaakt zal dat heus niet zomaar weg zijn.
Geef jullie allebei even de tijd om er aan te wennen, want vriendschappen gaan niet zomaar over vanwege afstand.