die ene jongen.

.

waarom voel jij jouw schuldig dat het uit is tussen hen? dat heeft toch niks met jou te maken ofwel?

het heeft echt niks met jou te maken dat het uit is tussen die twee, het is wel duidelijk dat hij je wel ziet zitten, dus misschien is het daarom dat het uit is tussen die twee.

voel je in iedergeval niet schuldig.
jij hebt helemaal ‘niks’ gedaan.

Maar nu kan je wel schieten in een open doel.
Want hij is single en jij ook (verwacht/denk ik)
Dus, maak er werk van zou ik zeggen :wink:

wow be lucky , ga ervoor zou ik zeggen (:

Ik zou d’r ook voor gaan!
Ja kun je krijgen :wink:

You go girrl <3

bedankt voor de reacties! :relieved:
ik denk alleen dat het behoorlijk
moeilijk is om iets te krijgen met
iemand die je wel eens ziet lopen,
maarja…

upp? :slightly_smiling_face:

Heb ik ook last van. Ik weet welke klas, hoe die heet, en meer niet. Hij kijkt mij ook altijd aan/na. Zo moeilijk. Upje dan maar.

You can say that again.

??

succes! beschouw dit maar als een up :wink:

Ze bedoelt dat het inderdaad nogal moeilijk is om iets te krijgen met iemand die je weleens ziet lopen.

Maar ik denk dat het niet onmogelijk is =). Als je nou weer een gesprekje met hem aanknoopt? Misschien hebben jullie allebei hyves? Als hij jou ziet zitten kun je er op rekenen dat ie of je msn regelt of je via hyves opzoekt.
Ik vind iig dat je moet wachten totdat hij het initiatief moet nemen, maar dat is mijn mening.

iddd.

Ja! Echt lastig he. Hoelang heb jij dat al dan?? xxxx

up up up? :frowning_face:

dit heb ik dus ook…
al een paar maanden, maar de laatste tijd begint het best serieus te worden, eerst was het een beetje voor de leukigheid.
vorige week heb ik hem op hyves toegevoegd, en donderdag was hij bij ons in de klas om iets te vertellen over de bovenbouw enzo… (waar hij dus in zit, en ik volgend jaar) en toen heb ik een paar keer naar hem gelachen, aangekeken enzeu.
en gisteren keek hij ook opeens naar mij, hij draaide zich zelfs nog een keer om toen hij mij zag^^
weet alleen niet wat ik moet doen, om het nog verder te laten komen, zegmaar…
achja, ik wens je veel succes!

xoxo