die ene jongen

op mijn school is er dus een mega knappe jongen waar ik dus al vanaf het begin van het jaar zijn naam aan het zoeken was .
ik ben via de papieren teweten gekomen in welke klas hij zit en via een vriend zijn vriend ben ik zijn naam teweten gekomen :slightly_smiling_face:
en we komen wel goed overeen via sms enzo
maar in het echt hebben we nog nooit tegen elkaar gepraat :confused:
vandaag passeerde ik hem vanaf een afstand en hij knipoogde naar my :wink:
ik was dus eigenlijk mega happy omdat ik hem eigenlijk wel zie zitten :slight_smile:

& dus nu myn 2 probleempjes…

• ik ben bijna 16 en hy word 18 :confused:
    dus ik denk dat hij totaal anders zou denken over een relatie dan my xs
  • ik weet niet hoe ik hem op date zou moeten vragen :s en wat ik dan zou moeten gaan doen met hem…
    ik dacht om gezellig een filmpje bij my thuis te gaan kijken maarjah…

danku dat ik myn vraag mogt stellen x

Zou je alsjeblieft in ABN kunnen typen. Vriendelijk bedankt.

En dan als antwoord op je vraag, ik denk dat 16 en 18 totaal geen probleem hoeft te zijn hoor, als jij niet al te kinderachtig bent en hij niet vreselijk volwassen, dan komt het vast wel goed. Ik ken wel relaties waarbij het leeftijdsverschil veel verder uit elkaar ligt en dat werkt prima!
Je kunt gewoon via een smsje vragen (of op school, als je durft) of hij een keer iets leuks met je wil gaan doen? Is een hele normale vraag hoor, kan gewoon. Dan kun je inderdaad een filmpje gaan kijken of ergens iets gaan drinken ofzo.

Eerst, leer alsjeblieft typen.
Maar goed, wat boeit het dat hij 18 wordt, dat is toch juist goed? Jongens zijn in de ontwikkeling toch later, dus eigenlijk is het precies goed. Maar hoe denk jij dan over een relatie? Al heb je nog nooit in het echt goed met hem gepraat, weet je niet eens of je hem wel écht leuk vind, maar goed dat moet je zelf natuurlijk uitzoeken.
En beter loop je niet te hard van stapel met een date, zorg dat je sowieso eerst vaker met hem praat in het echt.

het leeftijdsverschil vind ik gewoon normaal, ik zou hem een keertje vragen om iets te doen, inderdaad een filmkijken of gewoon wat gaan drinken. (:

danku, en sorry dan voor mijn nederlands, ik probeer zo goed mogelijk algemeen nederlands te praten :s ik kom uit België en blijkbaar begrijpen jullie dan mijn AN niet :s

sorry voor mijn nederlands, ik kom uit Belgie :s , dat ben ik aan het proberen om met hem te praten in het echt, maar nu zijn het examens dus nu heb ik jammer genoeg niet veel de kans om tegen hem te praten… :s
danku voor de tip :wink:

zal ik doen, dank u voor de tip :wink:

Je taalgebruik heeft helemaal niks te maken met het feit dat je uit België komt hoor. Ik ken genoeg meisjes uit België en die schrijven eerlijk gezegd nog wel eens beter Nederlands dan de gewone Nederlandse meisjes. Je schrijft gewoon dingen als de y in plaats van ij en dat is gewoon vreselijk irritant.

ahn oeps, ik zal er de volgende keer op letten, maar ik ben dat gewoon van op MSN dusjah… nog eens sorry daarvoor :confused:

Maar als je 'm tegenkomt op school en je smst vaak met 'm, groet je dan ook? Of knipoogt 'ie alleen en maken jullie verder geen contact? Want dan zou ik 'm eerst in 't echt gaan aanspreken en gaan praten, kijken of 't echt klikt, en daarna pas vragen of jullie een keer wat leuks kunnen doen :stuck_out_tongue:

we hebben nog niet meer contact gehad dan alleen via sms want door de examens is het nogal druk nu…
oke, maar ik dacht als we eens afspreken dat we elkaar dan beter leren kennen en dat er dan misschien een klik is…? :slightly_smiling_face:

als je hem een smsje stuurt met deze spelling is het denkik een kleine kans dat hij erop reageert :upside_down_face:

ja sorry, maar zo praten wij altijd onder vrienden via sms en chat…

Je moet hem gewoon een keer aanspreken, van hooii hoe gaan je examens? Dat soort vragen. 16 en 18 jaar is geen groot verschil hoor.