Diddl blaadjes ruilen? dit is het juiste topic!

Hoi allemaal,

Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die Diddl blaadjes sparen,
Ik heb diverse blaadjes te ruil.

Heb jij nog blaadjes? :flushed:

Wut… :’) Bestaat dat nog?

wtf :’)

Wauw oldtimes (:

Haha ik heb nog zakken vol diddle blaadjes van vroeger :’)
Ik ruil ze niet, maar misschien wil je ze overkopen?

Haha ja dat bestaat nog! Ik en een vriendin hebben onze mappen weer gevonden, en het leek ons leuk om onze verzameling compleet te maken! :slightly_smiling_face:

Ik heb interesse! :flushed: Anders moet je ff noten!

haha oke dat bestaat dus nog!:wink: ik heb ze nooit gespaard maar mijn zus wel! lol

Ik blijf ze handig vinden om er op te noteren :slightly_smiling_face: Te bedenken dat we daar vroeger zo veel geld aan hebben uitgegeven.

Haha jaa, inderdaad!

Is dat nog steeds? Ik deed dat ik groep 6 dat is zo’n 9 jaar geleden. IK had een hele map vol weet alleen niet meer waar ik die heb ik denk dat ik die heb weggegooid:p

Ja dat klopt, dit zijn ze!

Haha ja idd, ik kwam me map weer tegen en ik vond het eigenlijk toch nog wel erg schattig! en leek me wel leuk om hem helemaal compleet te maken!

Nee, de diddle tijd heb ik wel gehad, maar dan met Pokémon (plaatjes).
Kan je niet verder helpen.

:’))

Haha die heb ik ook gehad!

't is maar net wat je leuk vindt :slightly_smiling_face:

Leuk idee, maar ik heb het nooit gespaard of gehad.

En volgens mij is het het topic en niet “de”

Lol dat deden we vroeger bij ons op school ook.
Maar ik kocht ze nooit haha. In het begin keek ik heel zielig naar de zesdejaars en dan gaven ze er aan mij omdat ze het zielig vonden dat ik er geen had. En dan ben ik beginnen ruilen en had ik uiteindelijk ook een map vol. :’) Geen idee of ik ze nog heb.
O ja, we hadden ook zakjes, stickers etc., maar dat was alleen voor de pro’s :’) .

Ik heb nog iets van 20 blokken en een super dikke map met allerlei soorten plaatjes:’)

Zo’n zonde van m’n geld

Ik was vroeger echt helemaal verslaafd aan Diddleblaadjes verzamelen. Ik kocht zelfs mappen over via marktplaats :’). Dus nu heb ik denk ik in totaal 4 mappen vol ofzo, en ook allemaal ‘zeldzame’ blaadjes, van die witte, haha :’). Echt, dat ik daar vroeger zoveel geld aan heb uitgegeven!