Did I screw up?

-

Misschien moet je hem even opbellen? Met vage berichtjes schiet het ook niet op. Als je hem leuk genoeg vindt, ga er dan voor!

Je hebt niets verpest, misschien heeft hij het alleen anders opgevat. Begrijp goed dat whatsapp berichten compleet anders over kunnen komen op een ander.

Hij heeft dit vast helemaal verkeerd opgevat. Sms hem en leg uit waarom je niet kan…

^ Maar ik snap niet waarom! Want toen ik het hem zei zei hij dat het okay was en dat we wel een ander keertje gingen. Ook hebben we gewoon ‘‘normaal’’ gezellig gepraat daarna! :open_mouth:

Jongens vatten dingen soms anders/raar op. Dus misschien even wat uitleg geven door te bellen ofzo? :slightly_smiling_face:

Ik denk ook dat je hem even moet bellen en het even moet uitleggen. Hij zal het vast begrijpen en met bellen komt het vaak net even wat duidelijker over.

Ik denk dat je moet uitleggen wat er aan de hand was/is, en dan waardeert hij waarschijnlijk je eerlijkheid wel. Ik denk dat hij nu het idee heeft dat je de afspraak zomaar afgezegd hebt, want het leek alsof hij wel graag wat wou afspreken!

BELLEN!!!
En succes nog <3