Did I got what I deserve?

Hey guys,

Ik ga alvast zeggen van tevoren dit wordt een shitload aan tekst so brace yourself

Ik ben aan een relatie begonnen veelste snel, na een maand was het ook over maar hij blijft nogsteeds leuk en hij vind mij ook wel leuk enzo mja we blijven gewoon single i guess. Er woont een jongen in mijn dorp ik noem hem hier even alex ik had altijd al een crush op hem enzo want hij is echt mijn type een skater haha, anyhow we praten al best wat maandjes via whatsapp en hij begon me leuk te vinden hij was zo lief en begripvol ,het ging uit met mn vriend en alex en ik spraken vaker af tot op een punt waar we gezoend hadden enzo, het was steeds heel gezellig alleen ik had nog struggles met mn ex ik miste mn ex soms nog best wel erg en ja ik wou geen relatie met alex enzo, hij accepteerde dat ik het rustig aan wou doen.
Maar goed wat ik dus niet kan begrijpen waarom hij nu ineens een douchebag is, hij zei in het echt tegen me van waarom ben je zo leuk en ik hou echt van je.

Maar nu een week al op whatsapp negeert hij gewoon berichten of geeft vage antwoorden hij gedraagt zich echt als een klootzak tegen me en ik voel me er echt naar door.
Misschien omdat ik hem nog geen zekerheid kon bieden qua relatie?
Maar ik heb ook van vrienden van mij gehoord dat hij hetzelfde deed bij zijn ex constant negeren zonder reden en ook gewoon niet voor haar er zijn wanneer ze hem nodig had.
Een vriend van me is beste vrienden met de ex van alex. Ik twijfel of ik nog moeite moet blijven doen voor iemand die dat niet voor mij doet.

Hij negeert me gewoon zo erg als ik vraag waarom krijg ik van die vage antwoorden?

Ik heb nu geappt : Ik mis je

Waarschijnlijk negeert hij dat ook ik heb het gesprek verwijdert hij reageert maar zoniet dan moet ik hem maar vergeten I guess?

ga naar hem toe om met hem te praten. via whatsapp kan hij je negeren, maar niet als je naar m toegaat. confronteer hem ermee en als hij daar niet goed op reageert hoef je er geen energie meer in te steken.

Ga inderdaad eerst zelf met hem praten,face tot face
als hij dan al geen moeite meer voor je doet dan zegt meer over hem dan over jou
dan weet je zeker dat hij het zeker het niet waard is.

Zou ik ook best willen doen alleen hij is bijna nooit thuis zowel dan is hij met vrienden en hij reageert niet op whatsapp

Girl, ik zou totally face to face met hem praten erover. Maybe negeert hij je dan niet. Anders zou ik hem inderdaad vergeten.

Tots doen yes.