Dicipline bijbrengen?

Ik heb de laatste tijd echt het gevoel alsof ik de dicipline die ik vroeger had kwijt ben ofzo.
Vooral qua school en rommel maken…

Is er ook een manier om mn dicipline wat bij te brengen ofzo?

Maak een schema wanneer je wat doet. (Bijv… elke dinsdag kamer opruimen, en een huiswerk planning is ook altijd handig)

Heb precies het zelfde probleem. Als ik zo’n schema zou hebben. Oef, geef me een week voordat ik een woede uitbarsting zou krijgen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind schema’s en lijstjes maken echt GE-WEL-DIG…

maar ik ben niet gemotiveerd om me er aan te houden :stuck_out_tongue:

Koop zo’n to do blok van de HEMA en neem hem overal mee naar toe. Schrijf er alles op wat je nog moet doen (ik bedoel ik schrijf dingen als ontbijten er ook op, kan je lekker snel afstrepen dan! ><) want dan staat het op een rij en je wilt eig. gewoon alles afstrepen dus dan ga je het toch maar doen.
Ik bedoel ik vind het gewoon zooo vervelend als er een hokje onbekruist is :stuck_out_tongue:

Hee dat is indd wel handig… Gewoon ook van: naar school gaan… en ontbijten (sla ik eigenlijk ook vaak over) xd

Haha ja dat soort dingen schrijf ik er ook op. Dan kan je je hele lijst afstrepen en dan zeef je eigenlijk de dingen die je nog niet gedaan hebt (de dingen die kut zijn.) eruit en dan kun je je daar op storten.

Jaah want er moet echt snel iets gebeuren want anders doe ik echt helemaal NIKS anders dan uitstellen van het vervelende met computeren :stuck_out_tongue: