Dichtklappen als een jongen aangeeft dat hij je leuk vind:s

Okee, ik ben normaal gesproken nooit echt zo verlegen, maar als een jongen toegeeft dat hij me wel leuk vind en zin heeft om een keertje iets te doen dan klap ik dus helemaal dicht. Ik durf helemaal niet meer af te spreken dan terwijl ik ervoor doodleuk met hem heb staan kletsen! Ik vroeg me dus af of er meer meiden daar last van hadden en wat ze er tegen doen ofzoo haah(:

Kus

Als ik hem niet leuk vind, reageer ik daar lauw op…
En als ik hem wel leuk vind, dan lach ik lief en zeg ‘oke’, en als ik hem heeeel erg leuk vind, dan zeg ik natuurlijk ‘ik vind jou ook leuk’. Haha.

ik heb het zelfde…
ik wordt er alleen ook nog helemaal zenuwachtig bij dus als ik dan met een jonge heb afgesproke neem ik meestal een anti stress pilletje in zodat ik wat rustiger ben

Précies dit!

heb ik ook maar ik probeer mezelf er overheen te zetten…
Ik had ook een keer dat ik een jongen leuk vond, en toen vond hij mij opeens ook leuk… In 1 keer vond ik hem helemaal niet meer leuk ;’(

Denk dat veel meisjes dan wel wat verlegen worden! Maar als het een leuke jongen is er toch op in gaan en die date plannen!

OKee dat heb ik dus precies ook!
echt irritant en terwijl ik normaal heel spontaan enzo ben…

Werken die echt ?? want ik heb dat ook , als ik met jongen ben die ik leuk vind dan komt er niks uit mn mond dan ben ik zo zenuwachtig

Dat heeft iedereen wel denk ik? Ik ken geen meiden die meteen uren kunnen praten met een jongen als hij net heeft toegegeven dat hij je leuk vind.

Kijk het licht er niet aan of ik die jongen leuk vind, als hij mij leuk vind, dan raak ik in paniek. Hhaha lekker onlogisch, dan ben ik zo bang dat ik niet aan zn verwachtingen zal voldoen de volgende keer dat we afspreken snappie.

xx

Woon jij heel toevallig in Emmen? :slightly_smiling_face:

jaaaaa ik ben niet de enige :slightly_smiling_face:
same here dus :stuck_out_tongue:

ja dat heb ik ook,
en dan bedenk ik thuis altijd alvast wat ik ga zeggen haha maar dan zeg je dat toch weer niet

ik heb ook vaak dat ik acheraf denk, had ik dat nou maar niet gezegd want misschien vond hij dat raar ofzo

en als die jongen op mij is, en ik hem niet leuk vind, weet ik nooit hoe aardig ik moet doen tegen hem. want straks denkt hij dat ik hem ook leuk vindt

Nee ik woon niet in Emmen, haha hoezoo?
Ik woon in Sellingen(:

hihi dat heb ik ook, ga ik stotteren. FAAL.

Haha, dan ben je wel de Joelle die ik bedoel geloof ik, haha!
Ik dacht: joëlle en blaine, dat komt me bekend voor!
Maar goed ik ben Eva, haha!

Hahhaah lol hoi EVA!
Volgens mij ook, ik heb even bij je berichtjes over je buurjongen gekeken, haha die komen me bekend voor(:

XX

Ik doe nooit iets met jongens die ik zelf niet leuk vindt en zeg altijd;
nee sorry :’‘DD en als hij alleen zeg ‘ik vind je leuk’ zeg ik
Oh oké, ik geef jongens geen aandacht nee :’'D

Haha, inderdaad! Dan klopt het inderdaad :p!
Best toevallig dit!
Ik was even wanhopig, dus ik dacht: ik zet hier even een berichtje op.
Er is al weer heel veel nieuws, haha!

Xx