Dichtgroeiende piercing?(lippiercing)

Ik heb een vraagje
Ik heb dus een lippiercing sinds januari/februari maar nu werk ik als kamermeisje in een hotel en daar moet ik mijn lippiercing uitdoen, nu is dus mijn vraag kan het gaan dichtgroeien?
Mijn lippiercing is wel de laatste geïrriteerd en doet vaak pijn.
Ik mocht wel van hun zo’n onzichtbare piercing indoen maar die heb ik nog niet binnen en ik moet morgen voor het eerst beginnen met werken.
Dus gaat het dichtgroeien?, moet van 9uur tot 2uur werken.

Ik denk niet dat dat zo snel dicht kan groeien …
Maar ik heb hier geen verstand van… up :’)

Ik denk ook inderdaad niet dat het zo snel gaat.

even goed bedankt :grinning: anders vraag ik het beleefd en netjes aan hun of ik het voor 1 dag mag inhouden want ik wil natuurlijk niet dat die dichtgroeit en dat ik opnieuw 50euro moet dokken

Zo snel zal dat vast niet gaan, oorbel gaatjes gaan ook niet zo snel…anders moet je idd maar heel lief vragen :slightly_smiling_face:

zo snel gaat het niet hoor. maar je kunt in je pauze als je zeker wil zijn even ‘doorprikken’

@Chiqitita, klopt, maar in je mond zitten allemaal bacterien en je speeksel waardoor het tien keer sneller gaat…

Zal inderdaad wel niet in die paar uur kunnen, zal misschien wel wat stroever gaan maar echt dichtgroeien zal wel niet.

Grote kans dat het wel gebeurt hoor. Als ik mijn tong/navel/tepel een paar uur niet in heb dan gaat het al heel erg stroef. Terwijl ik de eerste 2 piercings als 3/4 jaar heb. Ik zou flink oppassen als ik jou was! Je hebt hem nog helemaal niet lang dus meer kans dat het indoen er lastig gaat.
Het beste is om heel lief te vragen of je hem 1x in mag houden en daarna met een retainer.
Je kan ook een doorzichtig balletje voor 1x er opdraaien.

Owja, niet aan gedacht :blush:

Ik mocht bij de AH achter de kassa ook geen piercing in, dus ik deed m uit voor 4 uurtjes. Maar toen ik hem weer in wilde doen deed het echt super veel pijn, maar ik liet hem er toch inzitten omdat het inderdaad zo duur is en met oorbellen doe je dat ook dus, nou niet zo slim, deed super veel pijn en uiteindelijk er toch maar uitgehaald en nu heb ik er ook geen 1 meer.

Mijn lippiercing was binnen 1 hele dag al aardig wat dicht gegroeid, ik kreeg hem zelf niet meer door geprikt! Ik denk dat het na die paar uurtjes van je werk gewoon wat stroever erin gaat.

mijne was in 4 uur dichtgegroeit dus het kan echt wel :"D

:open_mouth: ik mag nog een paar dagen die erin laten totdat ik een retainer heb :grinning:
Alleen mijn baas heeft al tegen de floormanager gezegt dat ik die zo snel mogelijk moet uit doen :open_mouth: anders wordt ik al ontslagen…

Ik heb hetzelfde probleem, werk ook in de toerisme en heb een labret. Moet hem dus ook iedere dag als ik ga werken uitdoen, op zich groeit hij niet heel snel dicht hoor, ik moet hem wel vaker doorprikken, maar dan heb ik hem 4 of 5 dagen achter elkaar uitgelaten…

Jaloers op mensen die dat ding wel lang er uit kunnen halen. Mijn wenkbrauwpiercing zat na één uur al bijna dicht en nu heb ik er geen meer omdat hij ook begon te irriteren. Dus volgens mij verschilt dat per persoon.

ik moest hem ook uit voor het werk (bediening) hij was binnen 2 uur dicht en ik had hem al een half jaar. (dag dag geld)
daarna heb ik hem weer geschoten, ik had hem bijna een jaar toen ging hij eruit omdat ik tegen de deur aan liep, staafje doormidden & balletje weg en ik kon pas na 2 dagen naar de piercer.
Dicht.

Dus denk er goed om of blijf hem in je pauzes even doorprikken mischien?