Diane35 tegen puistjes

Ik heb altijd best veel puistjes. Ik doe er echt alles tegen! Elke dat mijn make-up er goed afhalen en met een vichy spul tegen puistjes verder schoonmaken. 2 keer in de week scrubben, ik slik biergist en nog veel meer met teatree zalf en olie. Maar nog steeds heb ik er veel last van! Daarom wil ik heel graag Diane35 gaan slikken maar mijn moeder vind me nog te jong (13 jaar… maar ik zat wel al heeel vroeg in de puberteit je kan me zien als iemand van ongeveer 15). Hebben jullie misschien tips hoe ik mijn moeder kan overhalen? En kan ik misschien als het echt niet lukt alleen naar de huisarts om te vragen of die het wil voorschrijven of heb ik dan echt toestemming van mijn moeder nodig?
Alvast bedankt!
xx

p.s. Kom je meestal ook aan (gewicht) van de Diane35?
Want het is wel de lichtse pil toch?

Iemand?
Alsjeblieft!?

geen idee
ik slik de pil zelf ook ik was volgens mij 12 toen ik eraan begon
maar ik had gewoon last van puistjes en ik schaamde me ervoor en toen ging ik met mijn moeder naar de dokter en kreeg ik de pil XD

ik zou gewoon naar de huisarts gaan, niet zozeer om de diane pil, maar gewoon voor de puistjes… de huisarts zal dan wel kijken wat hij voor jou het beste kan voorschrijven!!!

Ik heb de diane pil ook voor puistjes.
werkt SUPER goed! ik kan het zeker aanraden. duurt wel een maandje of 2 voordat je verschil zit maar daarna heb je ook gewoon helemaal niks meer…! Ik ben er zelf niet door aangekomen, maar dt is geloof ik voor iedereen verschillend. Maar het is geen lichte pil geloof ik, juist een hele zware? maarja iig je moet m eerst 3 maanden slikken. En dan meot je weer terug naar de dokter en als t nodig is krijg je nog eens 3 maanden. Het duurt even, maar de dokter zegt dat als je klaar bent er heel weinig kans is dat het ooit terug komt.
Nog een voordeel; je haar groeit minder snel dus je hoeft minder vaak je oksels/benen te scheren xD

Ik heb ook heel erg last van puistje, ik gebruik ook biergistpillen en ook de diana pil. Ik mocht het eerst ook niet, want mijn moeder vond me ook te jong (14 jaar). Je heb geen toestemming van je ouders nodig. Je kunt ook tegen je moeder zeggen dat je er heel erg ‘ongelukkig’ van word en onzeker van word, want ze wil je alleen maar gelukkig zien/hebben. Maar bij mij werkt ze Diane pil niet, dus ik ga binnenkort weer naar de dokter, want ik word GEK!

Ik zou zeker even naar de dokter toe gaan, hij kan je vast wel een zalfje of iets tegen die puistjes geven.
Wat je nu doet is trouwens ook niet heel goed, zoveel verschillende dingen steeds gebruiken. Misschien is het goed om je huid even een tijdje rust te geven, en dan op 1 merk overgaan en dan geen verschillende merken door elkaar gebruiken.
Oh en de Diane is de zwaarste pil, en als de dokter andere oplossingen tegen die puistjes heeft zou ik die eerst proberen. De pil is echt niet alles en kan heel veel bijwerkingen geven.

Er is trouwens een algemeen pil topic.