Diane 35 pil

Hey girls!

Ik zit met een dilemma…
Misschien heb je het al ergens gelezen/gehoord… de Diane 35 pil gaat uit de handel.
Dit is een pil die ervoor zorgt dat je acne verdwijnt, en heeft net als alle andere soorten van de pil ook de functie als voorbehoedsmiddel. Twee jaar geleden ben ik met deze pil begonnen, maar nu wordt hij dus uit de handel gehaald. Over twee maanden stop ik dus met deze pil en krijg ik waarschijnlijk alle jeugdpuistjes weer terug, omdat de acne ‘toch ooit uit je huid moet’, heb ik gehoord.
Nu is mijn vraag, weet iemand of het sowieso gebeurt dat je alle puistjes nog krijgt?
En een nog belangrijkere vraag: op welk voorbehoedsmiddel zal ik overstappen?
Ik zat te denken aan de nuvaring of het spiraaltje, maar heb geen idee of dit fijn is. Iemand ervaring?

Alvast bedankt!

Groetjes

Controleer eerst aub je bronnen voordat je iets op het forum plaatst. Deze pil gaat niet uit de handel in Nederland, nergens niet. Alleen wordt de productie in Frankrijk stilgelegd tijdens het onderzoek dat er nu plaatsvindt aangezien daar 4 mensen zijn gestorven gedurende de afgelopen tig jaar waarvan nog niet eens zeker is of ze van de diane 35 gestorven zijn of dat het een andere oorzaak had.

Ehm, ik had acne en ik heb een gewone pil die de meeste mee krijgen zonder klachten. En van al die bijwerkingen die bij de bijsluiter staan heb ik geen enkele gehad. Dit licht echt aan je eigen huidtype en jezelf.
x

Als het waar is zou je eventueel over kunnen stappen op de Yasmin, die werkt vaak ook tegen puistjes. (verschilt natuurlijk heel erg per persoon.)

Hij gaat niet uit de handel. Ze gaan wel wat dingen onderzoeken, maar van uit de handel gaan is absoluut geen sprake. Anders had ik dat allang geweten.

Mag in het algemene piltopic: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/de-pil-227083.msg12956395.html#new