Diadeem-pijn

Door mijn nieuwe gossip girl verslaving was ik dus eens van plan om wat meer een diadeem te dragen, maar het vervelende is dat die dingen bij mij dus na een uurtje al enorm veel pijn doen aan de achterkant van mijn oren.
Zijn er meiden die hier tips voor hebben?

een minder strakke kopen, ik heb er ook wel eens last van maar nu heb ik gewoon eentje die een beetje lossig zit.

ooh jaa verschrikkelijk!
bij mij helpthet ze een beetje uit elkaar te rekken!

Heb ik soms ook, maar dan moet je gewoon een grotere kopen

het is een hel !
ik verschuif m dan altijd een beetje naar achter, en doet het daar pijn, dan weer naar voor etc.
hele dag door hihi

Ja daar heb ik ook last van.
En dan krijg ik erna zo’n hoofdpijn echt niet normaal.

een beetje uit elkaar trekken zodat ze wijder worden
ik heb die dingen echt noooit in.

Vroeger plakte ik er toen altijd aan die uiteinden een pleister om :stuck_out_tongue: Maar indd eentje die wat groter is kopen.

dat dus.
ik heb maar besloten om ze niet meer te dragen haha

Ik heb wel een paar grotere en die doen wel minder pijn, maar nog steeds pijn :stuck_out_tongue:

Heb ik ook last van, dan klemmen ze daar en steken ze aan de zijkant van mn hoofd uit.
Mijn oplossing is om ze gewoon niet te dragen. Maar sommige hebben wel echt een betere pasvorm dan andere, die dunne metalen zijn het pijnlijkst.

Heb ik ook vaak last van.

Ik ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

En ik ook! Dat helpt wel, zo hou je het dragen langer uit. Maar een echte oplossing is het niet. :stuck_out_tongue_winking_eye: