Diabetes

Hi meiden,
ik heb nu ongeveer een jaar diabetes, ze zijn er bij toeval achter gekomen toen. soms heb ik er best moeite mee aangezien je vaak moet meten en met insuline enzo. en nu vroeg ik me af of er hier soms meiden zijn die het ook hebben. hoe gaan jullie er mee om als er andere mensen bij zijn? ik laat het bijvoorbeeld liever niet aan andere zien omdat ik me er ergens een beetje voor schaam ofzo.

Heee
Sorry dat ik gelijk allemaal vragen ga stellen en allemaal dingen vertel die misschien onnodig zijn! maar ze zijn goed bedoeld hoor :slightly_smiling_face:
Heb je er veel last van dan?
ik heb zelf niet diabetes maar mn zusje wel… Maar bij haar doen ze er altijd wel geïntresseerd over, alleen vergeten ze soms dat ze niet alles zomaar kan hebben (ze is 7 jaar).

Ik voel me echt een mietje vergeleken met jou of mn zusje ik ben word helemaal gek al ik geprikt moet worden… Terwijl jullie dat gewoon elke dag worden geprikt echt veel respect daarvoor!! Ben je ook lid van die tijdschriften over diabetes ? Daar staan ook wel handige dingen in en interviews. etc. Heb je ook al een insulinepomp? (denk het nog niet omdat dat dan wel heel vlug is).
Ik zag vandaag nu ook iets over een gluco duck een glucosemeter die je aan de iphone/ipod/ipad kunt koppelen[
Xx

Er is al een diabetes topic (:

http://forum.girlscene.nl…pic/list_messages/75030/0