Dezelfde username

Helleu!

Het is me opgevallen dat er minstens twee leden hier zijn die als username ook ‘Lotte’ hebben. Volgens mij huppelen hier ook twee ‘Invincible’ rond… Beetje verwarrend! Is er niet iets wat voorkomt dat mensen dezelfde username hebben op het forum?

Neej je kunt zoiets moeilijk voorkomen denk ik.
Er lopen trouwens ook veel anonymousen rond:’)

Nee, het is al eens geopperd en het blijkt niet te kunnen, helaas…

Hmmm jammer, gelukkig hebben we nog verschillende avatars haha

Dat het niet kan is trouwens echt vaag, want op het oude forum was het niet mogelijk dezelfde naam te hebben. Dan moest je perse een andere username nemen. (Dat verklaart namelijk ook het x’je voor mijn naam. haha)
Maar goed, we moeten de techniek daar maar in geloven.

En lotte, als je het vervelend vind, dan verander je toch je eigen usernaam? er zullen vast meiden zijn die het niet zo vervelend vinden, dusjaa…

dat is juist handig want als je dan een nieuwe username wil hoef je nooit bang te zijn dat die al gekozen is

Ja vreemd inderdaad dat dat technisch kan zeg maar want op bijna ieder ander willekeurig forum kan het niet.

Tja, Girlscene’s techniek is niet fantastisch, dus het zal vast niet lukken door de techniek

Zoek een originele naam, ik ken niemand verder die Henk Spermatenk heet.
Zowel, word ik heel boos.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Er is hier ook nog een cherryblossom op het forum, volgens mij zonder de S maar wel verwarrend.

Ja dat heb je nou eenmaal, nou is Lotte gewoon een normale meisjesnaam dus de kans is groot dat iemand anders dat ook heeft. Je moet wat origineels verzinnen.

Ja inderdaad vaag dat het niet kan en bij het vorige forum (en andere forums) wel :’)
In de ledenlijst zijn nu zelfs namen zonder teken of alleen een - en inderdaad heel veel kims, Lottes en Anna’s…
(Erg trollgevoelig… Of zal ik dat maar niet zeggen)

ik zweer als iemand mijn naam steelt dan spam ik de report knop

Hahahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind het ook wel irritant, maar ja, girlscene…

Ik vind het trouwens grappig hoe we praten over GS alsof het een soort school is, alle andere fora zijn super cool maar alleen deze kan natuurlijk nooit iets regelen

Ik had ook 2 andere mockingjay’s gezien, fakking irritant.
gewoon vriendelijk vragen of ze een andere user willen nemen haha
maar indd vroeger moest je een andere user nemen als die al bezet was.

:grinning: