Dezelfde outfit.

Ik vind het niet erg hoor. Ookal heb ik het niet vaak voor.
Maar waar ik me wel aan erger is van die meisjes ; Ohh, kijk, ze heeft
hetzelfde aan, ik ben niet meer origineel NU DOE IK DIT NOOIT MEER AAN.
-_____-’

Van die mensen die helemaal gekloond samen een groepje vormen, dat vind ik irritant. Hetzelfde als ik iets heb gekocht wat toen niemand had -en er zelfs mee uitgelachen werd- en een jaar later iedereen mee loopt, ja daar erger ik me ook aan. x)

.

het ligt er een beetje aan, als iemand nou helemaal PRECIES hetzelfde aan heeft dan denk ik wel van godverr
maar als iemand dezelfde schoenen of hetzelfde shirt aanheeft of op een heel andere manier gecombineerd dan boeit het me niet zo veel

Het maakt me niets uit.

Bij ons is er trouwens ooit een hele schoolruzie geweest xD

Meisje uit mijn klas (1vwo) en meisje uit 1vmbo hadden hetzelfde vestje en die kwamen elkaar tegen bij gym.
Toen kregen ze ruzie en de klas van de meisjes stond natuurlijk aan de kant van hun klasgenoot.
Toen had dat meisje van het vmbo een jongen uit mijn klas beschuldigd, hij zou haar bedreigd hebben met een mes dat in zijn rugzak zat.
Ik ken die jongen al mijn hele basisschoolperiode en daar is het echt totaal niet het typ voor.
Die jongen ontkende het ook, maar hij werd niet geloofd, alleen dat meisje van het vmbo.
Hij werd telkens uit de les gehaald om zn tas te doorzoeken, ouders gebeld, mensen die bij die ruzie aanwezig waren ondervraagd etc…
Uiteindelijk gaf het meisje toe dat ze het allemaal verzonnen had.

Echt zo vreemd dat er zoiets kan ontstaan om een zelfde vestje (van de coolcat en spuuglelijk overigens)

Ligt eraan wat voor een persoon het draagt,
als je een meisje met een nul smaak ziet lopen ermee, dan
vind ik het wel stom ja, maar voor de rest maakt het me niet veel uit.
Er bestaat toch een kans, als je bij de h&m, zara en mango koopt.

vreselijk irritant als het vrienden/kennissen/klasgenootjes etc zijn.
maar gewoon 1 shoppend ander iemand maakt me niet uit.
zolang maar niet de halve stad hetzelfde aan heeft :stuck_out_tongue:

Wow, wat een naaistreek. o.o

Niet zozeer zelfde outfit. Maar een vriendin van mij heeft een tijd gehad, bij alles wat je gekocht had of aan had zei ze; ooh heb ik ook aangehad. En echt bij ALLES EN IEDEREEN!

Had je schoenen; ooooh die heb ik ook aangehad ja.
Had je een jurkje; Die heb ik ook gezien, vet leuk is die

En bij alles at leuk was ging ze dat zeggen, echt zo van, ik ben net zo leuk want ikh eb het ook aangehad, maar ze kocht het nooit:P Super irritant was dat joh ahah, maar gelukkig is ze ermee opgehouden.

In de 2e klas had ik een vriendin die echt alles nadeed…
Het begon met BB schoenen, die waren toen net nieuw, ik kocht ze, en 2 week later had zij ze ook. Njah, later kocht ik een jas, die zij later ook had gekocht. Dat vond ik niet zo erg, maar toen bestelde ik schoenen uit Amerika, van die nike’s die je zelf kon ontwerpen… Ze kocht echt exact dezelfde alleen een andere naam erop!
Toen vond ik het echt niet leuk meer…

heb ik nooit last van

Als je dingen koopt bij grote winkelketens kan je gewoon met 100% zekerheid verwachten dat er andere mensen mee lopen. Als je dat niet wilt, ga naar een 2e handswinkel of de markt.

Ik vind het niet irritant, ik koop ook zo vaak dingen bij de H&M en vila etc. En zie er mensen later ook mee lopen (omdat ik het dan hebt merk je het ook vaak op)

Dat kan je verwachten

Ik heb er nooit last van, ik zag wel een keer iemand bij de kapper die hetzelfde truitje had als ik maar ik had datzelfde truitje toen niet aan.

Ik was wel eens gaan shoppen bij de H&M en toen zag ik een leuk truitje hangen , er was er nog maar een in mijn maat en die pakte ik dus, even later komt er een vrouw aan die hetzelfde truitje wou pakken maar blijkbaar had zij dus ook die maat nodig (maat M) , er was verder alleen nog maat XL . Ik was op datzelfde rekje aan het kijken of ik nog een leuk truitje zag en ze kwam op me af en zei: geef mij dat truitje maar dat zal jou toch niet staan. Dat vond ik echt niet normaal meer.
Even later paste ik dat truitje in het pashokje en het zat echt supermooi, ik heb het dus ook gekocht.

Komt bij mij eigenlijk nooit voor

Dat is echt rude!

Inderdaad ! :l

boeit me niet zoveel hoor :sunglasses:

ik en mijn nicht hebben precies dezelfde kledingstijl en ik heb dus regelmatig dezelfde kledingstukken als haar. ook kwam ik haar laatst in de H&M tegen, ging ik een jurkje passen. Dus zij zegt: leuk jurkje, en intussen liet ze zien dat ze precies dezelfde heeft. Maarja dat is mijn nicht dan maar en die zie ik niet iedere dag, maar ik vind het vervelend als mensen dezelfde kleding als mij hebben. Ik heb dus ook een blousje, wat een vriendinnetje van mij ook heeft, en die draag ik nooit naar school omdat zij hem heeft. best erg, maar ik vind dat gewoon vervelend.

daar kan ik me dus echt niet aan storen.