Dezelfde outfit.

Hoe erg vind je dit?
  • Irritand.
  • Maakt me niet zoveel uit.
  • Compliment, toch?

0 stemmers

( Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon serieus niets vinden)

Hoe ergerlijk vinden jullie het als je iemand tegen komt die hetzelfde aan heeft?

Ik vind het erg vervelend dat een vriendin van me bijv. dezelfde jas aanheeft of als ik iemand tegen kom toevallig hetzelfde shirtje aan heeft. Misschien ben ik gewoon totaal niet origineel met winkels, maar ik stoor me er toch aan. Ben ik de enige?

Af en toe vind ik het zeer irritant.

irritanT
had t eens voor op een gala, meisje met dezelfde jurk grrr, de hele tijd gezorgd dat ik zo ver mogelijk van der af was.

Irritant met een D?

Hangt er vanaf. Met H&M dingen vind ik het niet erg want dat is logisch.

Ik heb er zelf geen last van, maar ik vind het wel echt lelijk als ik van die vriendinnen groepjes zie die hetzelfde eruit zien en soms zelfs dezelfde schoenen hebben. Ik snap dat niet.

irritant, zeker als die geen gaat zeggen, o em gee we lijken we twins ‘hihihi’

Ik vind het irritant als mensen irritant als irritand schrijven, maar dat terzijde.

Het maakt me niet zoveel uit. De meeste mensen kopen bij dezelfde winkels, en door te combineren komt het er heel anders uit te zien uiteindelijk. Je weet dat als je een broek koopt velen je voor zijn gegaan.

Ik vind het nooit leuk als mensen hetzelfde aanhebben. En vooral niet als ze het eerst bij mij hebben gezien en het vervolgens ‘na gaan kopen’.

Bovendien is irritant met een T en niet met een D, → En dat is irritant :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben ook echt een doos. Uh, is er een moderator die dit kan veranderen? :grin:

Ik heb er eigenlijk nooit last van, ik heb best een ‘eigen’ stijl en ik koop ook veel kleren in het buitenland :slightly_smiling_face:

Meestal maakt het me niet uit maar bijv. ik heb een leuk shirtje waar ik super blij mee ben, zie ik het irritanTste meisje in het zelfde shirtje, dan denk ik, nee laat maar.

Vind ik echt zo ergerlijk Ö & vooral als ze je gewoon na doen ><
Zelf ga ik nooit iets kope dat iemand anders heeft :\

Hier zijn het allemaal van die g-star kutjes, dus zolang ik dat niet draag is de kans al groot dat er niemand is die er hetzelfde bij loopt dan ik. Dus, maar het kan me wel irriteren als ik bijvoorbeeld een tas koop die niemand heeft en een half jaar later ik veel mensen met die tas zie lopen.

Ja omg ik typte irritant met een D. ALARM. Geez.

Als je dingen bij winkels zoals h&m koopt vind ik het best logisch dat meer mensen het hebben, maar stel iemand heeft helemaal precies hetzelfde aan dan ga ik me daar echt aan irriteren ja. Of dezelfde galajurk, dat is zo kut! Beter gewoon niet dezelfde outfit :relieved: Ik stem op irritant.

Het kan me allemaal vrij weinig schelen, kan iedereen overkomen toch?
Kijk, als het nou expres wordt gedaan is het een ander verhaal, maar dat is meestal niet het geval.

Ligt eraan als is het een shirtje van de h&m/vero moda ofzo weet je van te voren dat je daar meerdere mensen in zal zien lopen. Is het iets van ik heb besteld uit het buitenland en een bekende loopt erin vind ik dat wel een beetje balen een vreemde boeit me niet…

ik weet niet, ben het nog nooit tegengekomen,
maar lijkt me eigelijk niet zo erg.

Als het met regelmaat gebeurt natuurlijk wel.

Als ik iets van de h&m/zara heb en iemand heeft het zelfde shirtje ofzo snap ik het wel, maar als het hetzelfde gecombineerd word vind ik het irritant. Dan heb ik zoiets van bedenk het zelf ofzo.

Of als ik dan al heel lang iets heb en iemand koopt het daarna vind ik het irritant. Soieso als ik weet dat iemand het al heeft die ik vrij goed ken en als is het van de h&m/zara koop ik het gewoon niet : D

irritant,
alleen niet bij echt m’n beste vriendin/sister.
want dan kan je het zelfde aandoen ;d
dat is leuk, hehe