Dezelfde jongen leuk vinden

Mijn vriendin raakt iedere keer mijn crush aan. Ook zijn baard enzo. Heb heel erg het gevoel alsof ze hem leuk vindt. En ik word helemaal gek van al die aanrakingen. Like, blijf eens een keer van hem af. Hebben jullie misschien tips? Wanneer ik ongesteld ben kan ik mijn jaloezie bijna niet meer verbergen door mijn hormonen

Als ze weet dat jij een crush op hem hebt is het wel een beetje gemeen van haar. Als ze er niet van weet kan ze er ook niks aan doen. Maar daarbij heb je niks erover te zeggen zolang hij alleen een crush is. Misschien moet je hem een keer mee uit vragen!

1 like

Ik zou met je vriendin praten en vertellen dat je hem leuk vind. Dan weet je ook hoe zij over hem denkt. En, een crush is een crush, geen vriendje. Een crush is het nooit waard om een vriendschap voor op te offeren. Blijf dus wel realistisch. Iedereen mag een crush hebben.

1 like

Dankjewel. Dat is true. Hij is niet belangrijker dan onze vriendschap. Ik schaam me niet om haar te vertellen dat ik een crush op hem heb. Alleen ik twijfel. Want als ze een crush op hem heeft en ze wordt boos dan kan ze tegen hem zeggen dat ik hem leuk vind. Dat gevoel heb ik, omdat ze de laatste tijd nogal kinderachtig doet wanneer ik hem aandacht geef. En ik ben er niet echt klaar voor om het hem te laten weten, omdat hij zegmaar bij onze vriendengroep hoort🙈

Ze doet kinderachtig wanneer jij hem aandacht geeft en ze geeft hem zelf wel ook veel aandacht? Klinkt alsof jullie dezelfde crush hebben :wink: Ennn ook als dat het geval blijkt, lijkt het me nog steeds goed om het er met elkaar over te hebben, en de vraag te stellen of een mutual crush het waard is om jullie vriendschap op het spel te zetten, zoals hierboven al wordt genoemd.

…Over vriendschap gesproken, leuke vriendin die dan uit boosheid tegen hem zou gaan zeggen dat je hem leuk vindt :face_with_raised_eyebrow: Dat zou geen vriendin van mij zijn

2 likes

Dankjewel