Deze uggs van de site, betrouwbaar?

Haaaaai
ik wilde deze uggs kopen maar in de winkel zin ze 189 euro geloof ik en hier zie ik ze van 150 euro voor nu maar 70! … Maar ik weet dus niet of het een betrouwbare site is enso. Dus heeft iemand een keer via deze site besteld? En anders denk je dat het betrouwbaar is? En de echte uggs zijn? En hoe ging het allemaal met betalen en blabla?
http://www.511stores.com/…p–3347.html?currency=EUR

Dankje!

Euh het ziet er heel betrouwbaar uit maarja je weet maar nooit.
Ik spreek iig niet uit ervaring ofzo dus dit is meer een upje ;p

Jaa ik vond het er ook betrouwbaar uit zien, maar idd, je weet maar nooit…
UP

ik weet niet… het is geen site van een schoenenwinkel ofzo, ze verkopen alleen maar Uggs, het ziet eruit als de officiele uggsite maar dat is het niet.
alhoewel, ik zie net dat het bij het reclame’blokje’ op girlscene staat ( rechts hiernaast dus.)
dan zal het wel betrouwdbaar zijn toch?

dat is toch die hier op girlscene ook wel is adverteert?
ik heb er laatst ook gekeken en ze hebben wel een hotmail email adres en het komt uit china. op het ellegirl forum zag ik dat mensen het niet echt vertrouwden en verder kon ik er niks op google over vinden.
Maar met die prijs vertrouw ik het eigenlijk niet…

het ziet er wel betrouwbaar uit maar zijn die uggs wel echt

Zoek even op hyves naar de ugg hyve, die hebben zo’n topic met echt of nep en die meiden daar hebben er echt verstand van.

Nee ziet er niet betrouwbaar uit.
Het emailadres is een hotmailadres en ze komen uit China.

Het ziet er betrouwbaar uit? Sorry hoor, maar ik zie toch wel degelijk een verschil tussen een betrouwbare site en een fakesite, alleen het design al, helemaal geen moeite voor gedaan, lelijke lettertype, vage foto’s… en wat soooph zij inderdaad, ze komen uit china. Verder zou ik als ik jou was gewoon uggs bestellen vanaf de uggaustralia site (wel de usa site) zelf, omdat ze dan 140 dollar zijn, en dat is omgerekend rond de 90 euro. Dus voor die 20 euro extra, zou ik toch voor zekerheid gaan en het gewoon via de uggaustralia site bestellen.

Idd. Volgens mij zijn ze niet echt een vriendin vn een vriendin had daar een x besteld en was ook nep.
haha jammer was leuk prijsje ga ze denk als ik ze koop, halken in de winkel is betrouwbaarder

wel duurder, ik zou ze via uggaustralia.com bestellen, maar goed.

NIET BETROUWBAAR!
Als een winkel Nightfalls in andere kleuren dan chestnut verkoopt zijn ze zoiezo nep.

En uggs die mega afgeprijst zijn zijn altijd nep!

Mocht je zeker willen weten of de website betrouwbaar is dan kan je ff een profiel beriuchtje sturen!

http://www.uggstopsale.com.au/uggs.aspx

is deze website dan wel betrouwbaar?

NEE! ^

lees dit:

Do you sell the “UGG Australia” sheepskin boots?
We get this question a lot and the answer is NO! We are not affiliated with UGG Australia and do not sell their products. Unlike many other retailers, we don’t sell sheepskin boots that are made in China. We sell genuinely Australian product, manufactured in Australia from the finest Australian sheepskin. If you want real sheepskin boots you’ve come to the right STOP!

Ohh haha ik moest dus nog even verder kijken…
Bedankt!

denk het niet.

:ok_woman:
Agreed.

ik heb ze bij www.winkelindeusa.nl bestelt, maar heb ze nog niet binnen :confused:

FUCK!
Ik zat net ook te kijken en ik vond het er heel betrouwbaar uitzien (maar ik heb er dan ook 0,0 verstand van) en ik was al helemaal hysterisch dat ik echte Uggs ging kopen voor maar 80 euro.
Blij dat ik ze nog niet besteld heb, dan haal ik wel weer ergens neppe vandaan voor 20 euro hehehe.

je weet nooit he.
een vriendin van mij had besteld via een site, en die site krijgt het door via australie maar die winkel in australie was failliet!
dus ja ik heb ze gewoon in de winkel gekocht misschien wel duurder maar dan heb je teminste zekerheid!