Deze schoenen wat voor mij?

Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik zag vandaag deze schoenen en vond ze echt geweldig.

http://files.hm.com/media/products/725/DXL725_69140_38015_99_9999.jpg

Ik heb ze uiteindelijk toch gekocht.
Nu ben ik niet zo’n hakken meisje. Ik loop vooral op mijn Nike sb’s. Mijn vorige hakken waren zwart en voor kerst en gala en ik heb ze toen verder nooit aangehad want ik vond ze te tuttig (wat ze ook waren).
Nouja… Ik vind deze wel heel mooi. In het echt lijken ze vaak (bijv nu in lampenlicht) behoorlijk roze. En ik pas niet bij roze. De hak is 11,5 cm. Mijn vader vond ze er cheap uitzien.
Ik heb absoluut geen tuttige stijl. Maar ze staan me wel.
Vinden jullie deze schoenen wat voor mij? Vinden jullie het tuttige schoenen? Zien ze er “cheap” uit?

Bedankt :],

Ik zou het niet doen.

Of ze wat voor jou zijn, moet je toch echt zelf bepalen, denk ik :stuck_out_tongue:
Maar ik vind ze er niet “cheap” uitzien, hoor :wink:

Ik vind ze supermooi! Maar dan wel in het creme of desnoods zwart, niet in deze kleur.

Als je ze al hebt gekocht lijkt mij dat je ze toch wel aandoet?

Ze zijn oranje
Ik vind dat je het moet doen
Ze zien er op de foto cheap uit maar in het echt niet, vind ik

Ik kan ze nog ruilen.
Maar ze lijken wel heel roze nu oppeens :[

Gewoon dragen, anders wil ik ze wel hebben haha ^^.
Maar wat maakt het jou nou uit wat anderen er van denken, jij moet ze aan, dus is het allerbelangrijkste wat jij er van vind.

Ik vind ze leuk, alleen de hak vind ik wel iets te hoog en de klaur vind ik ook niet zo heel erg mooi

Ja dat weet ik. Ik doe sowieso wel aan wat ik zelf mooi vind. (Ik ga binnenkort mn haar halfblauw verfen bijv. ;P)
Maarja, twijfelen is niet goed toch.

als jij ze mooi vindt, dan is het toch jouw ‘stijl’?
ik bedoel, als je ze mooi vindt, wat is dan het probleem?
ik vind ze wel mooi, maar ehh, leer er wel op lopen, als je nooit hakken draagt. Anders ziet het er een beetje debiel uit :stuck_out_tongue: .

ik vind ze echt ge-wel-dig. En ik ben net zoals jij, met sneakers altijd die ook bijna nooit hakken draagt. Maar soms iets anders is toch wel leuk? en ik vind ze er niet cheap uitzien trouwens.

Even een lekkere belabberde foto:
Ik vind ze zo… ROZE… XD

http://img3.imageshack.us/img3/7530/img009yrb.jpg

Ik denk dat ik ze ruil.
Misschien voor de zwarte. Maar die hebben ze zeker niet bij onze H&M. Kunnen ze die dan bestellen ofzo?

Ik vind ze super :slightly_smiling_face:
Dat zijn die van de H&M, toch?

Aaaah ik weet het niet X’D

Ja van de H&M :]

Ik ben echt verliefd op die schoen! :drooling_face:

Mooie schoen.
Ik zou er alleen echt niet op kunnen lopen en zou zelf voor zwart kiezen omdat ik altijd zwart draag :stuck_out_tongue:
Heb je een aanfoto? Ben ik wel benieuwd naar.

moooi, houden =D
juist iets anders dan anders is leuk, krijg je allemaal reacties enzo ^^ en opzich is zwart ook wel leuk, maar daarmee loopt heel nederland toch al :]