Deze naam leuk of niet?

Hoihoi!

Zoals mijn naam ‘‘mom2be’’ al zegt ben ik in verwachting.
Ik verwacht rond 31 juli een dochtertje.
Nou heb ik een naam die ik al best vroeg in de zwangerschap tegen kwam en die ik ook gelijk echt leuk vond!
Nou ben ik benieuwd wat jullie van de naam vinden en waarom je hem wel/niet leuk vind.

Het gaat om de naam: Lauren

Alvast bedankt!

Ik vind hem wel leuk, je hoor hem ook niet zo vaak. Ik wil later echt een naam die NIEMAND heeft. Vind ik leuk haha xd

Ik vind 't niks. Ik vind het jongensachtig klinken, maar dit is mijn mening!

Ja, hij is heel leuk! Alleen moet ik wel gelijk aan Lauren Conrad denken…

Ik vind hem niet zo, maar eigenlijk vind ik dat je dit niet hier zou moeten vragen. Gewoon afgaan op het gevoel van jou en je vriend/man.

Ja dat is wel waar @omedirk

Ik vind hem wel leuk, maar een beetje Amerikaans of zo.

Op z’n engelse uitspraak wel dus ‘Lorren’
Op z’n nederlandse uitspraak niet ‘Lauren’

Wil je de Nederlandse uitspraak (Lau-run/Lau-ren) of Engelse uitspraak (Law-ren, als in Lauren Conrad)?

Leuk! Alleen ik vind het altijd minder als ze het echt als Lau-ren uitspreken, ik vind Loren leuker of gewoon Lauren, niet zo verschrikkelijk Nederlands uitgesproken.
Dus uitgesproken als; Lauwren of Lawren, niet Lorren maar Lawren, dat zit er tussenin.

Ja tuurlijk iedereen zijn eigen mening! hih.
Maar ik vind het juist totaal niet jongensachtig!
Laurens wel…

Het is wel JOU kindje he, 't maakt toch niet zoveel uit wat wij ervan vinden? :slightly_smiling_face:
Ik vind Lauren wel een leuke naam, maar ik zal zelf voor Eva gaan.

ja, zo wilde ik mijn kindje later eerst ook altijd noemen haha!

[i]Proficiat!

Zolang jij de naam leuk vind, is het helemaal super toch? Ik vind hem niet zo, weet ook niet waarom.[/i]

Ik vind het wel leuk! : )
Zou mijn kindje zelf niet zo noemen maar vind het wel een leuke naam!

Gewoon op zn nederlands!
Ik woon immers in nederland dus ook iedereen gaat het hier gewoon uitspreken op zijn nederlands.
Deze naam vind ik moet je gewoon zo uitspreken…Anders moet je straks tegen iedereen zeggen neeeee…je spreekt het uit als Lorren ipv Lauren haha.
Dat is niet echt een optie.

Nee dat maakt ook inderdaad niet uit.
Was er gewoon benieuwd na…

Ben ik met je eens. Sowieso kunnen Nederlands slecht Engelse namen uitspreken, dus ik zou het ook mooi bij Nederlands houden.

Haha nee voordat ik zwanger was zou ik ook hebben gezegd: Ik noem mn kindje nooit Lauren.
Ik hield van aparte namen.
Maar sinds ik zwanger ben vind ik al die namen vreselijk…En is het dus toch zoiets ‘‘simpels’’ geworden.

Euwh, ik vind hem op zijn Nederlands niet echt lekker in de mond liggen…

Een ‘s’ erachter en het is ‘Laurens’ en ik zou zelf denken aan de uitspraak; Lawren of ‘een variant van Laura’

Een vriendin in de klas heet Rachel, maar iedereen zegt Ray-tsjol of Ra-gel
maar het is Rassjel. Daar doet het me een beetje aan denken