Deze jassen.. iemand?

Ik twijfel over deze jas… heeft iemand een van deze 2? En kan bij die ene jas die bontkraag eraf?

http://shop.hm.com/media/products/780/DXL780_73258_09090_34_7578.jpg

http://shop.hm.com/media/products/778/DXL780_72106_06000_64_1995.jpg

een meisje uit me klas heeftde 2de in het zwart en ja hij kan eraf. waarom ga je ze niet gewoon passen, weet je ook meteen welke lekkerder zit

Die bontkraag kan er volgens mij af
En ik heb ze geen van beiden

Ik kan bijna niet naar de stad, omdat ik Zaterdag en Zondag altijd werk… :frowning:

ga je ze dan bestellen? kan je net zo goed ze beide bestellen en kijken hoe ze zitten. denk dat ook wel heel belangrijk is. aangezien je niet naar de stad kan…

Yes, ga ze beide wel even bestellen dan! Staat dat meisje uit jou klas die wel leuk? Die jas? hihi

Ik heb de tweede gepast, in het creme - en kraagje er eerst afgehaald :’)

Maar ik vond het echt vreeeeeselijk! Ik vind hem zitten als een hobbezak, vind de taille zeg maar te hoog. Oke niet echt duidelijk maar goed.

Ik zie ook al zoveel mensen met die jas en ik vind het echt vreselijk staan, bij iedereen!

Dus ik zou de eerste nemen :’-)

vind ze allebij erg leuk!
waarom neem je ze gewoon niet alle 2 :stuck_out_tongue: xd

Haha, dat moet ik doen maar dat laat mijn bank niet toe!

haha, ja da’s waar :stuck_out_tongue: (A)

Ik denk dat ik die 2e jas toch in het zwart ga bestellen, kan elke kleur sjaal erop!

een vriendin van mij heeft die 1e, staat heel mooi als je hem aanhebt. En die 2e heb ik zelf aangehad, de kraag kan er af en staat echt leuk!

Kan je die kraag van die eerste ook schuin doen zeg maar? Dat die niet zo heel hoog zit

Heb alleen de 2e besteld, ben bang dat die 1e te kort is… heb liever een langere jas!

Ja dat kan volgensmij

ik heb die 2e in het zwart! hy staat heel leuk vind ik zelf haha.
ik zou de 2e nemen =)
maar de eerste is ook heel leuk hoor!

[haha okee aan my heb je wat…]

meisje uit mn klas heeft die bovenste, volgens haar zit het vet lekker warm enzo ;p

Ik vind die eerste echt super leuk. <3

Nutteloosikweethet

Ik heb de 2e jas,
ik heb wel maat 38,
normaal gesproken heb ik 36 maar de mouwen vielen bij mij heel kort.
Maar ik vind hem super lekker zitten ^^