Deze hakken, wel of niet?

Hi,

vorig jaar heb ik deze hakken gekocht omdat ik ze leuk vond, maar zonder er eigenlijk bij na te denken of ik ze wel ging dragen, wanneer en waarbij. Nu, een jaar later staan ze dus nog steeds in mijn kast zonder ze gedragen te hebben. Maar vinden jullie eigenlijk als je 15 bent, want dat ben ik, dat je zulke hakken wel kan dragen of toch nog niet echt? En zoja, waar naartoe dan en waarmee te combineren, want ik ben niet echt het type dat met (zulke) hakken naar school gaat.

Alvast bedankt.

http://i39.tinypic.com/2ztfyf9.jpg

http://i40.tinypic.com/kbvkau.jpg

Wel, zien er erg leuk uit en zo hoog zijn ze ook niet :slightly_smiling_face:
X

Nee, ze zijn inderdaad niet erg hoog, en bedankt voor je reactie.

Ik vind ze echt cute ^^ zou er alleen wel een fel kleurtje nagellak bij doen.
Kan je met alles combineren, skinny’s, flares, rokjes, jurkjes, omdat wit een hele neutrale kleur is kan het eigenlijk met alles =]

dankje! ik denk inderdaad dat het met een fel kleurtje nagellak wel leuk is.

Ik vind ze niet leuk. Zulke dingetjes vind ik leuk als sandaaltjes, niet als hakken. En sowieso vind ik die hakjes heel erg lelijk, zo dun en laag.

ik vind ze opzich wel leuk, maar het hakje is te klein

Bedankt voor jullie reacties!

idd, knalrode nagellak en een skinny jeans

zijn dat hakken?
als slippertjes zijn ze leuker.
nu is het zo “ik wil wel maar ik kan niet!” dat haat ik, al die bruggers lopen met zon shit rond.

Ik vind ze niet mooi, de hak is heel lelijk… maar je zegt dat je niet zo’n type bent die er meerond gaat lopen, dan zou ik het ook niet doen hoor. Combineertips: ik zou ze niet bij een korte broek doen, dan gewoon bij een skinny, en witte bloes met een leuke ketting/armband.

Ik bedoel dat ik wel eens op hakken loop, maar dan meestal niet naar school. En ik twijfel zelf ook vooral over het hakje die ik wat minder vind.

Okeee, :wink:

ik vind ze heel leuk! onder een jurkje, rokje of skinny kaan het super! idd goed idee met gekleurde teennageltjes :slightly_smiling_face: maar nou niet direct voor school… wel weekend, of als je uitgaat ofzo ^^

hmm ik vind ze juist te laag… het moet of hoog of niet vind ik hehe

ik vind het van die ouwewijfen schoenen :zipper_mouth_face:
maar dat is mijn mening :wink:

Ik vind ze leuk, en ik vind het kunnen want ze zijn niet te hoog. Echt perfect om op te beginnen!

kan best voor een 15-jarige :slightly_smiling_face:

oeps xd
ik vind het hakje inderdaad niet zo mooi