Deze haarkleur!

Hoi meiden,

Mijn vraag is welke haarkleur dit is? Ik heb op dit moment lichtbruinig haar met oranje waas en donkerblonde uitgroei. Rare combi i know, maar wil dus weer richting mn eigen haarkleur (iets blonder mag).

Graag zoiets:

http://www.hairstyleswatch.com/UserFiles/Image/September%202008%20TONI/Lauren%20Conrad(1).jpg

Dank alvast :slightly_smiling_face:

geen idee… haar haar is mooi <3

middenblond of donkerblond?

Ja he, echt lovely. Oja btw, vaak zeggen mensen: ga er mee naar de kapper. Maar ik wil het graag gewoon eerst zo proberen als dat kan aangezien kapper echt duurder is.

mm moeilijk. donkerblond ofzo?

Meem het plaatje mee naar de winkel en kijk wel pakje erbij past. :slightly_smiling_face:

volgensmij is het een midden blonde kleur met een heleboel hightlight van een andere kleur blond…dat gaat wel heel moeilijk worden om zelf te doen :wink:

Ja wel lastig ja, en het probleem is dat ik nu een beetje een oranje waas over mn haar heb (doordat ik het goudbruin had geverft en goud zorgt dus voor oranje). En wanneer je er blond over gooit wordt het dacht ik erger. Iets met as zou ervoor moeten zorgen dat het dat neutraliseert toch?

asblond haalt inderdaad roodtinten uit je haar
heb ook wel is gehoord van zilvershampoo maar bij mij werkte dat niet echt :confused: bij mij was het ook vaak dat naarmate ik de kleur lang had en het steeds gewassen werd de rode/oranje gloed zelf ging vervagen(maar niet helemaal weg)
Ik raad je wel aan geen kleuren meer te kopen van haarverf waar ‘‘goud’’ voorstaat omdat daar altijd roodtinten inzitten vaak kan je het ook zien op de verpaking bijvoorbeeld als er staat 7.0 zitten er geen roodtinten in maar als er nog een cijfertje achter het eerste cijfertje staat zitten er altijd roodtinten in. ik weet niet hoe donker je haar nu is maar als het heel donker is is de enige manier om het echt blond te krijgen door ontkleuring.

donkerder versie honing-blond/goud-blond. ik had ook ooit zo’n haarkleur, maar had dus best veel kleuren over elkaar heen. succes! :’)

Inderdaad donker goudblond of donker honingblond denk ik

Dankjulliewel voor jullie reacties! Ik ga er wat mee doen :slightly_smiling_face:
Maar iets met goud gaat het sowieso niet worden omdat dat de vorige keer voor oranje heeft gezorgt en dat wil ik er juist uit… :wink:

laat je het verven bij de kapper? anders is dit zeeeeker geen donkerblond, dat valt uit als donkerbruin. als je het zelf verft en je zegt dat je een oranjige ondertoon hebt zou ik licht asblond pakken, zit bij haar iets assigs overheen namelijk. cht pas op dat het niet te donker uitvalt, dit is namelijk echt geen donkerblond!

Dat van mij is asblond en lijkt veel daarop.
Ik zie ook iets van honingblond een beetje erin, dus misschien een mixje van dat?

Je moet er ook op letten dat het niet 1 egale kleur is maar verschillende ‘highlights’ ookal lijkt het misschien niet. Mijn kapster zei dit ook wanneer ik een foto van haar meenam. En als ik jou was omdat je zoveel tinten hebt zou ik toch maar is eerst naar de kapper gaan zodat alles goed gaat, daarna kan je het zelf doen.

van haar zelf is ze donker blond. als je veel blonden kam strepen bij elkaar zet krijg je zo`n haar. hoe langer je wacht hoe lichter hij word. dus houd hem goed in de gaten

Asblond met iets lichtere meshen ( strepen , zeg maar). Ik heb ongeveer deze haarkleur :slightly_smiling_face:

hee dat is ook ongeveer mijn haarkleur (: maar dan zonder de higlights.
het is donker of midden asblond geloof ik.
er zit volgens mij ook wel wat caramelblond in.