deze foto

woow idd.
wat is dat in je nek dan?

Hahah denk een ketting?
En ik vind het geen mooie foto, die ligloss blegh.

Omg nee.

niet echt mooi, overbelicht, je krijgt een punt kin en kijkt een beetje scheel:$

Dat kind heeft meteen een minderwaardigheidscomplex van hier vandaan tot Tokyo, want volgens mij vond ze hem zelf wel mooi :’]

Heb jij wel een bovenlip?

Sorry vind hem niet mooi en de kleuren ook niet.

wat aardiger kan ook wel.
jij vraagt om mening, nou die krijg je.
OT; vind hem niet zo denderend. hijs overbelicht en je hoofd staat een beetje spastisch. En misschien in het vervolg wat rustiger aandoen met je mascara?
ohja, nog ene compliment; wat een lef dat je zo’n foto hier durft te posten, want je weet van te voren dat het commentaar niet altijd positief zal zijn.

wo, helemaal mee eens
:sob::muscle:

Commentaar+compliment graag?
Sorry maar ik kan dit geen fotografie noemen, nogal een hoog sugababe-gehalte…

'k vind m niet mooi, je ziet echt zó’n vette mascaraklontergedoe en t lijkt net alsof je geen bovenlip hebt.

ik iriteer me kapot aan dat ene haartje in jou wimper die naar beneden staat by je linker oog!
dat verpest voor mij al heel de foto!
en idd die strepen ofzo in je nek zijn echt raar!
niet zo’n mooie foto dus…

Ik vind hem vies. (Je make-up ziet er vies uit) Waar zijn je neus en je bovenlip anyway?

je mascara maakt de foto erg goedkoop…

.

Eerst op internet zitten zou handig zijn, we kunnen niet in jouw documenten kijken he:v

GRMBL…

sorry hoor maar jij start de hele tijd topics voor onzindingen en als mensen dat dan tgen je zeggen dan verwijder je snel de eerste post! Het is vrij irritant, het topic wordt fucking langzaam en jij opent voor het eerste de beste "ik-gebruik-geen-condoom-ben-ik-nu-zwanger"probleem een nieuw topic!

ik moet lachen om de reacties :grinning:.

Okee, ik ging de reacties lezen en ik lach me kapot. en dan te bedenken dat ik die foto niet eens heb gezien!

ahhhhhhh nu heeft ze hem weggehaald
jammer dat je neit tegen kritiek kunt
:zipper_mouth_face: