heeft iemand deze haar mascara al in de claire’s gezien?
http://s7d1.scene7.com/is/image/Claires/10808_10808_1?$GridImage$
heeft iemand deze haar mascara al in de claire’s gezien?
http://s7d1.scene7.com/is/image/Claires/10808_10808_1?$GridImage$
nee maar met haar mascara een dipdye doen lijkt me een hel
sowieso haarmascara is toch iets super ouds wat kinderen van 8 gebruikten vroeger ._. het is ook gewoon voor kinderen he t is monster high spul lol
Maar aangezien ik enkel mijn puntjes wil doen, moet dat tog geen probleem zijn? Ik wil het gewoon eens proberen en vond deze op de Amerikaanse site van de claire’s
Ja en? Ik zie het grote probleem er even niet van in dat ze iets wilt gebruiken wat eigenlijk voor kleine kinderen is.
Lijkt me vreselijk aanbrengen, maar nee die hebben ze niet in Nederland volgensmij. Nog nooit gezien iig
Ik denk niet dat het werkt tbh. als je dipdye wil dan zou ik het gewoon bij de kapper laten doen.
kwaliteit is wss enorm crap, kans dat het veel lelijker is enz
t is t zelfde principe als kindermake-up gebruiken ._.
Ik zie dat stokje al in mijn haren blijven hangen :’)
Waarom gebruik je niet krijt ofzo? Werkt errug goed en is ideaal voor een dagje?
Wat leuk! Zoiets verkochten ze vroeger ook in allerlei kleuren! Nog niet zien hangen, maar dat spul vond ik altijd super om te gebruiken… ookal is het gemaakt voor kinderen, ik zou het nog gewoon dragen in m’n haar. Het lijkt me alleen niet zo geschikt voor een dipdye. Misschien voor een avond. Ik zeg; Gewoon kopen en proberen!
:’) haarmascara is een geniaal woord.
Haarmascara? bestaat dat? ;o
Dipdye :"].
Misschien in de action of in een speelgoedwinkel kijken?
Je kan ook prima pastelkrijt gebruiken voor een dagje google er maar eens op, dan kom je een heleboel filmpjes en artikeltjes erover tegen! Gaat nog een stuk sneller en makkelijker ook denk ik!
Ik heb wel haarmascara bij de etos gezien. Alleen niet zo veel kleurtjes zelf heb ik groen.
Dat word niet mooi bij dipdye denk ik.
welke krijt kan je gebruiken?
ik neem aan dat het niet stoepkrijt is… haha