Deze combinatie?

Deze combinatie, kan dit? En hoe kan ik mijn buikje bedekken? Wat zou ik over het jurkje aan kunnen doen? Maar wat niet te warm is haha!

Nee sorry, ik vind het een beetje teveel kleur in je look! Als je jurkje vrij opvallend is, zou ik de rest wat simpeler houden en in neutrale kleuren (je schoenen dus)! Je kunt er een spijkerjasje overheen dragen! Alleen het jurkje met die tas vind ik op zich wel kunnen, maar die schoenen zou ik om eerlijk te zijn niet doen! :slightly_smiling_face: Hoe je je buikje kan verbergen… hmm ze zeggen toch altijd dat het bij iets met een drukke print minder op valt? En een vriendin van mij trekt altijd zo’n heel strak ding aan over d’r buik (soort pantystof ofzo?) waardoor het in ieder geval netjes ‘verdeeld’ is haha!

Welke kleur sandaaltjes dan?

Gewoon wit? Het type schoentje vind ik wel leuk :slightly_smiling_face: Maar ben het wel met @passionate eens dat het iets teveel van het goede is;)

En voor eroverheen: spijkerjasje of vestje? :slightly_smiling_face:

Op zich zou ik bruine sandaaltjes ook wel vinden staan onder dat jurkje, maar dan is het weer tricky met die tas, want als dat 2 totaal verschillende kleuren bruin zijn is dat ook weer niet mooi! Anders zou ik voor (helemaal) witte gaan idd!

Dan kies ik wit ja haha. Moet ik die nog even scoren! En, een vestje is wel errrrrug warm haha. Vooral met dit weer :'D

Vestje is net zo warm als een spijkerjasje denk ik? Of je moet echt een dik vest hebben en dat was niet helemaal de bedoeling.

Waarom precies wil je er iets overheen?

^ Omdat ik niet de dunste ben zegmaar, ik heb een aardig buikje en ik wil die graag een beetje bedekken!

als je niet de dunste bent, kan je beter geen niet te veel strakke dingen dragen om je buik, losse bloesjes en schirtjes die verbergen het makkelijk voor je en anders kan je ook corrigerend hemdje aandoen

Oooh je jurkje is echt zo leuk. Ik vind de schoenen er eigenlijk wel bij passen, het zijn volgens mij wel precies dezelfde kleurtjes of niet? Maar ik zou er zelf nog een dun vestje over heen doen. Je hebt ook van die vestjes zonder mouwen, is dat niet iets?

Als je een jurkje draagt met een redelijk opvallende print zou ik de rest rustig houden. Zwarte slippertjes, met een soort oversized zwarte tas en bijvoorbeeld een hoedje? :slightly_smiling_face:

Ik weet dat ik geen strakke dingen aan moet doen maar ik dacht… Deze kan ik gewoon niet laten liggen en ik kan hier vast wel iets mee :'D Ik draag 'm nu met een vestje (dichtgemaakt met een glimdingetje) en sandaaltjes. Opzich wel tevreden mee!

Ja,volgens mij komen de kleurtjes van de sandaaltjes wel overeen met het jurkje, ik moet de sandaaltjes nog binnen krijgen. En dan kan ik pas zien hoe of wat.

Ik zat zelf te denken aan een shirtje zonder mouwen en dan die je aan de onderkant moet knopen, snappen jullie? Alleen waar vind ik zo’n simpele witte? Ik zie alleen maar felle kleurtjes :confused:

lichtblauw spijkergilet zou heel mooi staan omdat het geen mouwen heeft zou je het dan niet warmer krijgen en een mooie goudkleurigestatement ketting zou leuk zijn daarbij

Als je een buikje hebt moet je eigenlijk niet dat soort jurkjes aan doen omdat je dan je buikje juist ziet.

Ik vind het opzich wel kunnen.

Ik vind het jurkje leuk, maar ik hou niet van witte schoenen en het model en de kleur van de tas vind ik ook niet mooi. Misschien kan je er gewoon bruine schoenen onder doen en een iets andere tas?
Om je figuur mooi uit te laten komen kan je misschien beter een soort corrigerend iets aantrekken dan een jasje/vestje eroverheen.

Ik vind het een leuke combi. Klaar.

Wit colbertje, en effen (rode) sandaaltjes, als tas zou ik een clutch kiezen in dezelfde kleur van je sandaaltjes en maak je geen zorgen over je buikje, een printje camoufleert dit meestal wel.
Edit: als je wel een grotere tas mee moet zou ik deze in dezelde kleur van je sandaaltjes doen, dit wordt wat rustiger. Wel vind ik je jurkje superleuk!

ik vind het leuk samen lekker vorlijk en zomers, om je buikje te verbergen kan je een vestje pakken en die om je middel vastknopen, zo zie je er niks meer van en als het kouder word kan je je vestje aan doen

Verschillende meningen, maar hier kan ik wel wat mee. Thanks girls :grinning: