Deze blouse, combineren!

Ik heb hem EINDELIJK kunnen kopen, deze rode blouse! Hoe vinden jullie hem? En hoe zouden jullie hem combineren? Ik dacht zelf aan een zwarte legging, en een zwarte grote riem!

http://shop.hm.com/media/products/710/DXL710_68931_47004_41_5664.jpg

ik zou hem juist met wit combineren (vind ik) zomerser

Met een zwarte, of witte, legging en bijpassende accessoires. En het is denk ik ook leuk om de bovenste knoopjes open te laten en er een wit of zwat shirtje onder te doen.

je kan er een witte, grijze, zwarte, (donker)blauwe, bruine legging doen
oftewel tis een hartstikke makkelijke kleur doen
maar omdat het zomer is zou ik wit doen!

Ik zou hem ook eerder in de zomer combineren met een witte legging en dan gewoon wat leuke accesoires erbij :grinning: Leuke ketting, armbanden etc…

idd witte legging lijkt mij leuker staan dan een zwarte, maar een zwarte zou niet verkeerd staan ufzo (:

leeeeuk! waaar heb je die gekocht ? :blush:

ik zou hem idd combineren met een zwarte legging en brede riem, of een wite legging en witte riem, met accesoires(maar niet té veel)

xx.

verplaatst :relieved:

Ik zou 'm zelf ook weleens een variatie willen geven door 'm te combineren met een zeer lichtblauwe (neigend naar wittig blauw, misschien met gescheurd gat in de knie) jeans legging met roodbruine leren sandaaltjes met veel gespjes (of spierwitte slippers) en een roodbruin leren tasje die je schuint draagt en zilveren ketting met wat hout eraan. En de mouwen oprollen tot net boven de elleboog.

heeeeel leuk,
en wat de meesten hier al zeggen: combineren met wit is heel leuk & zomers :slightly_smiling_face:
denk bijvoorbeeld aan een witte skinny/legging/flatjes/ketting/riem/ga zo maar door.

waar heb je hem gekocht? :wink:

volgens mij is hij van h&m? correct me if i’m wrong (:

bruine short eronder doen!

ik heb hem in t bruin achtig en ik heb er altijd nog een lang shirt onder ( hij is best wel kort namelijk) en een zwarte legging en dan de 1e 4 knoopjes open !

je kan hem ook helemaal open dragen op een leuk spijker broek

Hij is van de H&M! :grinning:

jakkie,
het is net een rood geverfde ziekenhuisblouse :grinning_face_with_smiling_eyes:

niet echt mijn smaak :grin:
Maar gewoon een leuke zwarte legging eronder, en pumps?

Ik heb m in het wit besteld!

Maar je kunt een (gebleekte) skinnyjeans/jegging eronder doen? Oh en dan pumps eronder en leuke armbanden / mooie ketting erbij en een leuke tas :slightly_smiling_face: