Dexter! [en nee, niet Dexter's Laboratory]

http://1.bp.blogspot.com/_TZ4zYEBSw1I/SM__S6c4ONI/AAAAAAAAFrk/lcD9nvnbQOM/s400/dexter.jpg

Dit manneke. En voor de mensen die het niet kennen en het willen weten, het gaat over Dexter die werkt als bloedanalist bij het politiebureau in Miami. Hij vermoordt alleen mensen die iets slechts hebben gedaan, zoals verkrachting of iemand die een onschuldige vermoordt heeft etc. Echt super spannend allemaal, omdat het verhaal zoveel twists heeft.
Wie van jullie kijkt dit ook? Oh god, wat een geweldige serie! Ben er helemaal verslaafd aan, moet nog de laatste aflevering bekijken van seizoen 5, zo spannend allemaal! Ben benieuwd of hier ook mensen zijn die het kijken of misschien het boek gelezen hebben. Echt super serie, de muziek is ook echt prachtig! Heb er nog geen topic over kunnen vinden, dus barst los! Haha.

[fgcolor=#B211F7]Niet iedereen heeft bepaalde seizoenen bekeken, dus verklap niet te veel! Of zet er groot SPOILER boven en kies een lichte lettertype voor je spoiler, 't is maar een idee =) [/fgcolor]

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lkwv4679ES1qicsmao1_500.gif

Ik heb het nog nooit gezien, klinkt op zich wel leuk maar ook wel heel complex.

Complex? Valt best wel mee, ik denk als je een aflevering overslaat, dat je denkt huh?! Maar dat zal vast met elke serie wel zo zijn x)

leuke serie, kijk t wel ns op 13th street :slightly_smiling_face:

Ja! Love it! Ik wacht nu op seizoen 5 en ik wil zo graag weten of hij droomt.
Ik keek altijd alleen, maar uiteindelijk durfde ik niet meer. Mijn vriend keek een keer een aflevering en was meteen verslaafd. Nu kijken we samen. En ik hij echt van Dexter en mn vriendje lijkt kwa uiterlijk op hem :grinning:
Dexter de serie is geniaal, grappig, spannend, ontroerend, en verrassend.

Ik ben verslaafd aan dexter geraakt door mijn beste vriendin. We hebben heel seizoen 4 gekeken en nu vind ik het steeds enger om te kijken hah.
Ik vind je titel grappig, toen ik aan iedereen in me klas vroeg of ze de serie dexter kennen zeiden ze ook: ‘bedoel je dexter’s factory met didi enzo?’. Hahah.
Maar vind dexter echt een leuke serie! Ga proberen om bij seizoen 1 te beginnen en dan de rest.

Jaa, dat heb ik ook gehad, dan vraag ik aan mensen “kijk jij Dexter?” en dan denken ze dat het over die Dexter van Didi gaat (wat ik trouwens vroeger, geweldig vond!). En dan denk ik; laat maar! Laatst vond ik wel mensen op school die het ook keken, werd helemaal hysterisch, eindelijk mensen waar ik over de serie mee kan praten.

Het is echt verslavend, toen een vriendin van mij het aanraadde, had ik seizoen 1 tot 4 in 2 weken bekeken. En met seizoen 5 ging het wat langzamer, omdat ik bang was voor wat er ging gebeuren, haha, het is zo spannend, echt elke keer dan gebeurd er iets spannend en dan is het zo van, jawdrop en wordt ik hysterisch.

Ik heb eens gedroomd dat Dexter mijn homo-vader was, haha. Love the guy! :tipping_hand_man:

Ooh, makeithappenx, je hebt de serie wel eens bekeken, maar niet vanaf het begin? Zeg maar?

Eindelijk een dexter topic haha ;p.
Dexter is echt geweldig (: ! Ik kijk het sinds deze vakantie en ik ben nu bij seizoen 4 (:

=) jammer dat niet iedereen ook bijna seizoen 5 al gekeken heeft, want er zitten geweldige stukken in, en ik wil het niet verpesten voor de anderen wat er gebeurd. Maar als iedereen bij is, GAAT HET LOS en kunnen we onze gedachten wisselen enzo, haha.

Maar Masuka is echt HELD! Doakes had ik altijd al eng gevonden met zijn mothafuckah altijd, haha. Vreselijke man.

Haha ;p. Ik hoop en denk dat ik deze vakantie nog wel toe kom aan seizoen 5 (:

Fijn dat je iemand hebt gevonden die er wel over had gehoord hihi. Want ik ken alleen nog maar me beste vriendin die ook verslaafd is. Mijn moeder begon de serie te kijken en naar haar verhalen wou i het liever niet kijken, zij had seizoe. 1 tot 3 volgehouden en vond het toen ook echt eng.

Ik was wel begonnen in seizoen 5 doordat seizoen 4 zo’n stom einde had wou ik weten wat er verder ging gebeuren en zo seizoen 5 maakte mij nog banger. Hahah. Maar ik heb seizoen 1 tot 3 nooit gezien en ik ben wel nog benieuwd naar het begin ookal heb ik heel het verhaal al gehoord van me vriendin dus ala ik eraan toekom om seizoen 5 toch aftekijken kunnen we idd erover praten! =)

Ik kijk het ook!! Geweldige serie :grinning: Ik kijk het wel via de tv dus moet seizoen 5 nog zien, maar ik ken ook eigenlijk niemand die het kijkt :open_mouth: echt een schande! Tis zo leuk :grinning:

Ik heb er laatst iemand anders ook over horen praten1:O Wanneer is dat op tv dan? En met welke andere serie is het een beetje te vergelijken? een soort CSI?

Mwah , niet echt. Het is ook een doorlopend verhaal, dat is niet bij csi. Als je een aflevering van dexter mist, mis je alweer een groot deel :stuck_out_tongue: Maar heeft ook met moord te maken

Ja, ik wil van de mensen die seizoen 5 hebben gezien weten of ze denken dat Dexter het laatste stukje heeft gedroomd?
zonder al te veel details weg te geven :stuck_out_tongue:

Nope, Dexter heeft het niet gedroomd…jammer genoeg niet. Had bijna gehuild, vooral met wat er op de vloer zat *wink wink*.

Ja, dat had ik dus ook. Ik wilde seizoen 5 niet zien, omdat het zo heftig zou zijn door laatste aflevering seizoen 4. Maar vandaag moet en zal ik de laatste aflevering van seizoen 5 zien. Ah. Ik wil het vooral nog niet zien, omdat seizoen 6 nog niet gemaakt is enzo, want dan zou ik gelijk naar seizoen 6 kunnen kijken, maar dat gaat niet =___=

Ik mag niet kijken, omdat mijn vriend en ik samen kijken :pensive: :stuck_out_tongue:
Maar ik heb zo hard gehuild en gewoon een kwartier lang en ik was boos. Mijn vriend lag helemaal in duik om mijn reactie. Maar hij heeft dat vaker mee gemaakt, ik huil meestal bij series:P

Aaaw! En dan vooral hoe Dexter ging ‘bellen’, zo precies met details enzo, ik dacht, nee, op die manier moet je dat niet doen!
Maar goed, met wat er gebeurd aan het einde van seizoen 4, kan ook iets ‘positiefs’ zijn voor Dexter zelf, om het maar even cryptisch aan te geven, aha.

Wist je trouwens dat de acteur met de actrice van Debra getrouwt was en nu al weer na twee jaar gescheiden zijn :S

Ben nu bij seizoen drie :grinning: