Devious Maids

Devious Maids is een Amerikaanse, komische dramaserie, die wordt uitgezonden op Lifetime sinds 23 juni 2013. De reeks is gebaseerd op de telenovela Ellas son la Alegría del Hogar. In Nederland wordt de reeks uitgezonden door TLC. In België is de reeks nog niet te zien. De serie is van de makers van Desperate Housewives.

De serie gaat over latina maids in de wijk Beverly Hills. Elke maid heeft weer een ander verhaallijn met een grotere verhaallijn door heel de serie.

http://www.cinemablend.com/images/sections/58286/devious_maids_58286.jpg

Van de makers van 'Desperate Housewives' | Devious Maids - YouTube promo van TLC

Iemand hier die het toevallig kijkt en net zoals mij, helemaal verslaafd is aan de serie? :grinning:

Ik wou gaan kijken maar ben het laatst vergeten haha . Bij welke aflevering zijn ze nu dan?

Op TLC is de eerste aflevering nu geweest afgelopen donderdag! Ik kijk zelf online en ik ben bij se01ep09

Hele leuke serie! Ben helemaal bij, dus aan het eind van seizoen 2

In België was het wel te zien, de eerste seizoen is trouwens al een tijdje geleden af bij ons. Ik kijk het dan wel op een Waalse zender.

Heb net aflevering 1 gekeken! Lijkt mij een leuke serie :grinning:
Ik ga t volgen :wink:. Ik herken Dania Ramirez (even opgezocht :stuck_out_tongue:) uit Heroes!
Ze zal zich wel in kunnen leven in haar rol, aan haar biografie te zien. Zo sneu als je gescheiden moet leven van je kind…:

“She grew up, living with her grandmother, in a poor household. Her parents left for the United States, when she was 6-months old, and she finally joined them in New York when she was age 10.”

Omg ik heb de laatste aflevering gezien van Season 1. Omg.

Ik hou van deze serie. Alles online gekeken binnen een week… Nu wachten.

Het is er nu op ik vind het echt geweldig!

Dat had ik ook maar het is echt heel leuk! Ik ben helemaal niet zo van die nep drama series maar dit is echt grappig.

Nog twee afleveringen en dan ben ik bij! Dan is het wachten tot de laatste aflevering van seizoen 2

jaaaa dit is zo leukk
echt Desperate housewives achtig en dat vond ik ook helemaal geweldiggg.
Ben nu wel al helemaal bij jammer genoeg

Niet? Ik heb je geaccepteerd toch? Ik zet mijn profiel anders wel even zo dat iedereen erop kan!
Edit: Ah ik had mijn profiel op niemand mag het zien staan haha nu kan je me als het goed is wel noten!

Ik ben weer helemaal bij. Zondag de laatste aflevering dus! Ik hoop dat ze nog een seizoen maken.

ik vond de reclame op TLC ook een beetje vreemd maar ik heb het in 2 dagen helemaal uitgekeken (online). het is echt een suuuper leuke serie! ik wacht nu ook op de nieuwe aflevering (:

ms delatour is trouwens echt ziek dun, vooral voor iemand van haar leeftijd

Gaat op mijn to watch lijstje haha

Wat is je site om het gratis online te kunnen kijken vanaf de eerste aflevering :cold_sweat:

http://www.thedarewall.com/tv/devious-maids

kijk ze haha !

Ik ben nu bij aflevering 12 van seizoen 1 :grinning: