deur opslot zonder slot

oke dit is echt heel drinend en sorry als dit een raar topic word ik ben een beetje overstuur en het is evht heel dringem em ik zit op mn mobiel en daar kan ik sowieso niet op typen.

ik moet NU weten hoe ik mijn deur opslot kan maken zondet dat er een slot opzit. Ik heb al eprobeerd een stole eronder te schuiven zoals ze in films doen maar mn stoel is te klein
ik heb geprobeerd een kast te verchuivem maar die is ye zwaar

neem dit alsjebloegt serieus, hebben jullie ideeen?

Welke kant gaat de deur op?
als hij naar buiten open gaat kan je er een stok of bezem tussen doen

hij gaat naar binnen opn mijn kamer in zegmaar

Misschien je bed ervoor zetten?

Pak zo’n trekker uit de badkamer, en dan zet je die aan de zijkant, waar de deur aan de muur vastzit, dus bij de scharnieren zeg maar, dan kan die als het goed is niet meer open!

op slot zou ik niet weten maar dicht houden als iemand hem open probeert te doen is veel makkelijker dan mensen denken
Je voet er tegen aan doen (met je tenen drukken zeg maar) en al je gewicht daar op plaatsen

bed tegen je deur schuiven als het kan?

Als hij naar binnen opengaat kan je hem gewoon blokkeren door dingen tegen elkaar te plaatsen, bv stoel tussen kast en deur en achter de kast zet je je bureau.

bedankt allemaal ik en aan het proberem dkgen te verschuiven

succes (:

ik heb een tv kastje ervoor gezeg iets zwaardere kan ik niet verplaatsen

Wow wat is er aan de hand joh ;o Klinkt niet goed.
Plaats inderdaad zoveel mogelijk meubels tegen elkaar aan, zodat het meubel tegen de deur niet weggeschoven kan worden.

Doe voorzichtig!